LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Keukenmaxx annulering ondanks voorbehoud

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
VTWijchen

Keukenmaxx annulering ondanks voorbehoud

Ongelezen bericht door VTWijchen »

In de zomer van 2008 een keuken gekocht bij Keukenmaxx onder voorbehoud van overwaarde woning. Nog even 2 dagen gesteggeld over terminologie, maar leek een goed bedrijf en de aanbieding was goed. Helaas klapt de woningmarkt in elkaar en hebben we de woning met verlies moeten verkopen. Dan zou je dus denken, geen probleem, is al erg genoeg; "ik heb immers onder voorbehoud gekocht".
Gemeld aan Keukenmaxx en zij zouden dat regelen als ik dit schriftelijk zou bevestigen. Binnen 2 dagen gedaan en alles leek goed. 6 maanden later worden we gebeld wanneer we de keuken afnemen. Ik heb toen het verhaal uitgelegd, maar ze hadden nooit een brief ontvangen??? Dus, ik ben maar even langs gegaan om nogmaals een kopietje af te geven. Nu 2 jaar later!!! Krijgen we een brief dat de annulering is verwerkt en wij 30% moeten betalen volgens CBW voorwaarden. Juridisch hebben wij de koop ontbonden, dus is annulering niet eens van toepassing. Vandaag wederom bellen met hoofdkantoor...Schandalig!

VTWijchen

Re: Keukenmaxx annulering ondanks voorbehoud

Ongelezen bericht door VTWijchen »

Kleine update:
Keukenmaxx gebeld en ze gaan het onderzoeken. Er komt nog een schriftelijke reactie. Volgende week maar eens kijken of we een brief hebben.
Om toch zeker te zijn, ben ik gaan bellen met CBW en wat advocaten en zij zeggen allemaal dat verjaring hierbij van toepassing is, ondanks dat een mondelinge afspraak niet van bewijsbaar is. Dit is bij consumenten aankoop 2jr. Buiten het feit dat het geen nette behandeling is, sta ik blijkbaar volledig in mijn recht. Heb gelukkig ook een precedent gevonden. Heeft iemand anders hier nog ervaringen mee?

patricia45

Ongelezen bericht door patricia45 »

Hallo,

hoe is het verder afgelopen?Als ik jouw verhaal lees zou ik zeker niet betalen omdat keukenmaxx over lijken gaat om toch maar die 30 % te ontvangen terwijl ze niets hebben geleverd! Je staat zeker sterk dus laat je niet bang maken met dreiging van deurwaarders etc etc.

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

onder voorbehoud van overwaarde woning.

Heb je dit zwart op wit en heb je de brief aangetekend opgestuurd?

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

Twee jaar later sturen ze pas een briefje ?

Ik denk dat ze maar wat proberen. Wellicht stond er nog iets in hun systemen waar niemand zich meer iets van kon herinneren.

Gesloten