LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Keukenmaxx

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
hpbean

Keukenmaxx

Ongelezen bericht door hpbean »

Nadat wij een aantal keukenzaken bezocht hebben, zij wij terecht gekomen bij Keukenmaxx in Barendrecht, hier werden wij vriendelijk ontvangen door Peter Wor. Wij hebben direct aan hem aangegeven dat wij nog aan het oriënteren zijn. Wij hebben onze wensen besproken en hij maakt voor ons een tekening en een prijsopgave. Hij vroeg aan ons of wij een vervolg afspraken met hem wilde maken. Een aantal weken later zijn wij terug gegaan en nogmaals met Peter Wor gesproken om een paar veranderingen in onze 1e offerte te doen. Hierna zijn wij naar huis gegaan om alles op ons gemak nog door te nemen. Een tijdje later zijn wij voor de 3e keer terug gegaan om de puntjes op de i te zetten en hierna hebben wij het koopovereenkomst getekend. Dus niks onder druk gezet, wij kregen voldoende tijd om een juiste keuze te maken. Nadat wij getekend hadden vroegen wij twee weken later aan Peter Wor of in het koopovereenkomst nog iets mochten aanpassen, dit kon zonder probleem en werd een wederom een juist bedrag door gerekend.

Als de afhandeling en de montage ook zo gaat, krijgt Keukenmaxx van ons een dikke voldoende. :D

Kuchegirl

Re: Keukenmaxx

Ongelezen bericht door Kuchegirl »

En een koe won afgelopen zondag op Duindigt!!!

Maar bedankt dat je me aan het lachen hebt gemaakt, hoop dat je morgen nog een keukentje scoord, anders krijg je klapjes hoor!

Mvg Kuchegirl

pfffff

Ongelezen bericht door pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door pfffff op 02 mei 2009 16:57, 1 keer totaal gewijzigd.

striker009

Ongelezen bericht door striker009 »

En vandaag staan ze in Barendrecht in de rij voor Peter.

Wel leuk bedacht om voor jezelf reclame te maken.

hpbean

Ongelezen bericht door hpbean »

Jammer genoeg willen sommige personen, alleen negatieve punten kwijt. Wij vinden als je goed geholpen wordt, dit ook mag vermelden. Wij hebben zelf absoluut niks te maken met de keukenbrache.

proxibelg

Ongelezen bericht door proxibelg »

Vorig jaar zijn we na het afschuimen van de Begische markt bij Keukenmaxx beland. Onze eerste indruk was positief, prachtige showroom, goede ontvangst ect ... Toen we werden aangesproken door een eerste verkoper hadden we zeer snel het gevoel van hard selling praktijken die we op dat moment niet konden appreciëren. We zijn buiten gegaan en heb een paar dagen later kontakt opgenomen met de zaak en een afspraak gemaakt met een andere verkoper.
We hebben met de man onze keuken volledig besproken dit heeft een ganse dag geduurd. We waren goed op de hoogte qua prijzen in België en kan jullie verzekeren dat op het apparatuur wij ongeveer 40% bespaart hebben tegenover de Belgische prijzen en op het kastwerk ongeveer 20%. Het zijn wel aparte verkoopspraktijken bij onze noorderburen ... Pas achertaf zijn we op deze site en andere terecht gekomen en hebben we gelezen van de verkoopspraktijken van sommige winkel(ketens) en hielden ons hart vast. Alle gemaakte afspraken zijn goed nagekomen tot na de uiteindelijke levering.Bij de plaatsing hebben we wel te maken gehad een een ploeg cowboy's die vanalles uitvinden om extra geld te kunnen maken. NL kraan zou anders zijn dan een BE kraan (+35euro)Flexibel dampkap was niet goed (+45euro) en de aarding van mijn stoomoven was niet comform de NL wetgeving (+450euro).Hierop heb ik mijn electricien direct op de werf laten komen en kontakt opgenomen met Miele. Een van de plaatsers liep direct naar de electricien toe en stelde voor om 50/50 iets te regelen. Bij miele bevestigden ze mij dat alles in orde was en toen wist ik dat ik duidelijk te maken had met een ploeg oplichters. Een paar dagen later is een andere plaatser langsgekomen en heeft alles tot in de puntjes afgewerkt. We hebben deze klacht overgemaakt aan keukenmaxx maar na bijna 1 jaar heb ik nog steeds niets vernomen. We houden aan deze zaak dan ook gemengde gevoelens over, we hebben een hoop geld bespaard, hebben uiteindelijk een knappe keuken maar door die extra miserie zullen we een volgende keer terug in België kopen.

Gesloten