LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Keukenrenovatie

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
hera

Keukenrenovatie

Ongelezen bericht door hera »

Maxx (jouw zaak zit bij ons in de buurt vandaar).

Mijn ouders hebben een keuken van ca. 2.5*3 met een 4-pits kookplaat en 1,5 spoelbak. Nu willen ze een natuurstenen blad (nu kunststof) en een andere kookplaat ivm knoppen die in de weg zitten. Knoppen zitten nu voor, liefst zijkant oid.

De keuken zal een jaar of 8 oud zijn en ze vinden m nog steeds erg mooi. Onder de kookplaat is alles al laden en toedertijd kostte ie 20.000 gulden.

Wat zou het ze ongeveer kosten, nieuw blad en een goede nieuwe kookplaat (evt 70 in een gat van 60, dat kan toch ook?)

Nog bedankt voor de site van Orgalux. Wat gaaf. Helaas ook nogal prijzig en ik weet nog steeds niet of mijn laden nu helemaal standaard zijn maar dat ga ik nog nameten.

maxx

Re: Keukenrenovatie

Ongelezen bericht door maxx »

Hallo Hera,

Geen probleem hoor, we krijgen mensen in de winkel die een keuken hebben van 20 jaar oud maar geen afstand kunnen doen van het oude beestje, dus "pimpen" we zo'n keukentje met hedendaagse gemakken.

Het is niet makkelijk om een prijsindicatie te geven met zo weinig info. Natuursteen heb je in veel prijsklassen. Laat even weten welke kleur ze mooi vinden en natuurlijk de afwerking (waterkering of juist geen waterkering)

Kookplaat 70/75cm is ook geen probleem. M-System heeft leuke 5 pitters voor rond de 300 euro. Deze passen gewoon in een normale uitsparing.

We kunnen 150 kleuren graniet leveren en daarnaast ook nog tientallen kleuren composiet. Laat ze anders eens langsrijden. Informatie kost nog steeds niets.

Orgalux is niet goedkoop maar wel zeer duurzaam. Makkelijk te reinigen in de vaatwasser en zeg nou zelf, een genot om te zien. Dingen waar een keuken niet zonder kan zijn vooral de pannenlade- en de voorraadlade-indeling. Kost niet zoveel maar geeft veel gemak. De prijzen van Orgalux zijn louter adviesprijzen en dus heel flexibel....

MVG
Laatst gewijzigd door maxx op 02 jul 2007 23:00, 1 keer totaal gewijzigd.

hera

Re: Keukenrenovatie

Ongelezen bericht door hera »

Die dingen die jij noemt vind ik geen probleem. Door mn ikea antislip mat staan ze stevig in de laden. Bestekbak vind ikbelangrijk. Die 50 diep is dat incl front? Dan heb ik dat. De lade zelf is maar 48 diep ivm gaskraan die erachter zit.

Ze vinden de kleur van t steen wat moeilijk, ze hebben blauwe houten lijsten rondom de vitrinekasten en blauwe houten plinten en creme deuren. Ook hebben ze een achterwand van het zelfde kunststof als het aanrechtblad. En ook al hebben ze een vaatwasser, waterkering ivm afwas vinden ze wel belangrijk. Ik zal ze eens langststuren. Ga ik nog even bedenken of ik wat wil van Orgalux.

Gesloten