LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Keukenwerkblad composietsteen

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
jochen_vdk

Keukenwerkblad composietsteen

Ongelezen bericht door jochen_vdk »

Dag allemaal,
Ik ben op zoek naar een werkblad voor de keuken uit composietsteen. Heb een aantal websites bezocht en ik ben een aantal kleuren gaan bekijken.
Ik heb 3 merken kunnen selecteren die een kleur aanbieden die voor ons past:
- Silestone van Cosentino (Spanje)
- Nocturno van Compac (Spanje)
- Pure Black van Aap Stone (Portugal)

Wie heeft er ervaringen met een van deze merken? Compac en Silestone kan ik gemakkelijk op het internet vinden. De goedkoopste, Pure Black, vind ik niet. Ik zou graag weten of de kwaliteit vergelijkbaar is met die van Silestone.
Alvast bedankt!

legoleek

Re: Keukenwerkblad composietsteen

Ongelezen bericht door legoleek »

Silestone, (compac en AAP stone ??) nooit van gehoord. je hebt ook nog Diresco en Ceasarstone en nog wat.
Wezenlijk verschilt het allemaal niet zo heel veel. Wat belangrijker is wie verwerkt het materiaal. Dat kun je zien hoe nauwkeurig spoelbakken zijn verzonken, randafwerkingen- koppel of stuiknaden en zo mooi sluiten.
Ik denk dat je beter met deze aankoop een winkel/showroom kunt bezoeken dan zo-iets op internet bestellen

jochen_vdk

Ongelezen bericht door jochen_vdk »

Ik heb deze Aap Stone in de showroom van 123keukenapparatuur in Veenendaal gevonden, de verkoper daar heeft hem mij aangeraden. Zag er niet slecht uit, alleen, kan er niets over vinden op internet, vandaar mijn vraag.

legoleek

Ongelezen bericht door legoleek »

iedereen mag en kan zelf een fantasie naam aan een product geven. Dit om concurentie tegen te gaan. bijv. de Steinhaus keukens van onze kampioen of de euroshopper pindakaas van de A.H.
Dat maakt het helaas allemaal wel ondoorzichtig. Vraag eens wie het steen verwerkt en probeer vanuit die gegevens uitte zoeken.

Gesloten