LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Keukenwerkblad rechts hoger dan links

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
LindaMM

Keukenwerkblad rechts hoger dan links

Ongelezen bericht door LindaMM »

Hallo
Sinds 3 weken hebben we en nieuwe keuken. Eerst 4 weken in de rommel gezeten en we hadden er hard voor gespaard. Echt blij ben ik helaas niet.
Meerdere dingen klopten niet. Het meeste daarvan gaat wel op gelost worden. Maar het belangrijkste niet!
En daar wilde ik jullie mening over horen.
Na 3 dagen had ik het idee dat de bladhoogte niet klopte. Dus gemeten. Gelijk Door gegeven want dat moet binnen 5 dagen.
De keuken heeft een L vorm.
Rechts is hij 92.8 en links 89.7 hoog.
Afgesproken was 92.5
De winkel zegt dat de keuken er goed in staat. Ze zeggen uw vloer is scheef daar komt het door.
Wij vinden dat de inmeter dit al had moeten aangeven. Dan hadden we kunnen overleggen hoe dat op te lossen. Ook degene die de keuken monteerde had met ons moeten overleggen. Ik was de hele dag thuis!
We hadden extra grote plinten besteld voor een hoger werkblad. ...
Nu is de keuken op de meeste plekken lager dan we eerst hadden.
Na vele telefoontjes zeggen ze nu dat ze het willen verhogen als wij betalen. 900 euro maar dat kon nog wat minder worden. Maar ik wil niet betalen want vind het hun fout.
Wat is uw mening?
Bvd
Laatst gewijzigd door Radar op 17 feb 2016 11:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ten behoeve van duidelijkheid.

Adviseerden

Re: Keukenwerkblad rechts hoger dan links

Ongelezen bericht door Adviseerden »

Hallo,

Klopt als de keuken waterpas staat en ergens is de maat op de goede hoogte dan is de keuken goed geplaatst. Ik zou toch even bij de verkoper/filiaal langs gaan. En proberen het te schikken. Vooral te sprake brengen dat u hogere plinten had besteld omdat u dit had willen voorkomen. Schijnbaar tijdens verkoop besproken geweest vandaar die hoger plint? Inderdaad had de monteur kunnen overleggen of de afwijking in de vloer naar lager of hoger verwerkt had moet worden. Dat zijn de enigste punten waar u wat mee zou kunnen, volgens mij.

Kosten indicatie: helft van montage bedrag excl. aansluitkosten. Extra materiaal kosten en herstel schade ten laste van u.

Groet.

Gesloten