Ik heb een keuken van KeukenKampioen gekocht, met fronten in de kleur magnolia.
Ben op zoek naar de kleurcode teneinde verf te laten maken om het zelf gemaakte lijst freeswerk zoveel mogelijk in de juiste kleur te kunnen brengen.
Iemand een idee hoe ik daar aan kan komen?
Het is een Steinhaus keuken dus een contactadres van de fabriek is wellicht goed dan kan ik daarmee iig verder.
Alvast bedankt voor de reactie(s)!
Gr.
ArdV
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kleurcode magnolia
Re: Kleurcode magnolia
Steinhaus bestaat NIET ! Hoe vaak hebben we dat nu al gezegd op dit forum...
Steinhaus is een fictief merk dat verzonnen is door de keukenkampioen en waar dus niemand mee kan concurreren (elders goedkoper dan dit en dat..) een slimme markeringtrus but that's it.
Jullie keuken kan dus elk merk zijn,Ballerina,noem maar op...
Makkelijkst lijkt mij even de keukenkampioen zaak in lopen en het vragen, of een deurtje meenemen naar de betere verfzaak alwaar ze hem zullen inscannen en zo de kleurcode kunnen achterhalen.
Succes
Steinhaus is een fictief merk dat verzonnen is door de keukenkampioen en waar dus niemand mee kan concurreren (elders goedkoper dan dit en dat..) een slimme markeringtrus but that's it.
Jullie keuken kan dus elk merk zijn,Ballerina,noem maar op...
Makkelijkst lijkt mij even de keukenkampioen zaak in lopen en het vragen, of een deurtje meenemen naar de betere verfzaak alwaar ze hem zullen inscannen en zo de kleurcode kunnen achterhalen.
Succes
-
keukenmeneertje
Re: Kleurcode magnolia
waarschijnlijk is het een Bauformat/Burger , Pronorm of Hacker.
geef even de serie door dan kan ik het je wel vertellen.
geef even de serie door dan kan ik het je wel vertellen.