LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kookplaat kopen (keramisch) + winkel

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
soetie

Kookplaat kopen (keramisch) + winkel

Ongelezen bericht door soetie »

Hallo,

Moet wegens vervanging een nieuwe kookplaat kopen, minimaal 70 cm breed. Maar ik zie op internet zoveel merken en prijzen....

wie kan mij iets meer wegwijs maken welk merk ik moet nemen, de huidige die ik nu heb is van miele, maar miele is zeker niet de goedkoopste. Ik wil er overigesn ook geen 1000 euro aan spenderen. En hij moet ingebouwd worden.

Het gaat om een keramische kookplaat.
Wie heeft goede ervaringen met welk merk en welke winkel?

nico_s

Re: Kookplaat kopen (keramisch) + winkel

Ongelezen bericht door nico_s »

Vervanging? Als je het keukenblad niet wilt/kunt aanpassen, dan moet de inbouwmaat hetzelfde zijn.

Kijk eens op http://www.inbouw.nl voor een overzicht van de verschillende kookplaten. Uiterlijk zijn er aardige verschillen, laat daarin je persoonlijke smaak bepalend zijn.
Let ook op de aansluitwaarde (kiloWatt), die zal gelijk moeten zijn aan je huidige kookplaat, wil je 'm zonder aanpassingen aan de elektrische installatie kunnen (laten) plaatsen.

Als winkel: via internet heb ikzelf een goede ervaring met genoemde internetwinkel. Wil je een fysieke winkel, kijk dan eens bij een plaatselijke (keuken)winkel.

WARNING!

Ongelezen bericht door WARNING! »

Moet wegens vervanging een nieuwe kookplaat kopen,
Kun je hem wegens "vervanging onnodig" niet gewoon laten liggen? :roll:

hark

Ongelezen bericht door hark »

Gewoon een mooie SMEG nemen.
Heben ideale maten en tegen goede prijzen.

Texpert

Ongelezen bericht door Texpert »

Ik zou zeker géén keramisch nemen, maar lekker inductie. Sinds een maand hebben wij een nieuwe woning met keramisch, maar dat is een ramp.

Gesloten