Wij denken er over om in Duitsland een keuken te kopen.
Wie heeft ervaring met de BTW.
Moet je bij koop in Duitsland daarna nog eens BTW in Nederland betalen? We hebben nu van de Duitse leverancier een netto netto prijs gekregen met montage maar zonder BTW?
Wie heeft hier ervaring mee?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kopen van keuken in Duitsland; hoe zit het dan met de BTW
-
capellenaars
-
keukenvakman
Re: Kopen van keuken in Duitsland; hoe zit het dan met de BTW
Als 'gewone' consument moet u gewoon 16 % BTW in duitsland betalen.
De neerlandse BTW is dan niet van toepassing.
Kunt u in nederland geen netto/nettoprijs voor een keuken krijgen?
De neerlandse BTW is dan niet van toepassing.
Kunt u in nederland geen netto/nettoprijs voor een keuken krijgen?
Hallo,
Wij hebben ook een keuken gekocht in Duitsland, BTW, montage en levering etc zat gewoon bij de totaal prijs in. Als je het liefst in Duitsland koopt dan zou ik als ik jullie was nog even langs een andere keukenlevernacier gaan, eentje die wel de BTW meeneemt in de netto prijsopgave.
Wij hebben ook een keuken gekocht in Duitsland, BTW, montage en levering etc zat gewoon bij de totaal prijs in. Als je het liefst in Duitsland koopt dan zou ik als ik jullie was nog even langs een andere keukenlevernacier gaan, eentje die wel de BTW meeneemt in de netto prijsopgave.
-
capellenaars
Wat wordt nu bedoeld met netto/nettoprijs? Je hebt gewoon een nettoprijs (versus brutoprijs) dus waarom netto netto?
Dat betekend dat de aanbieding echt...ik bedoel echt heel.....heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel laag is!