LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KVIK-keuken: DOE HET NIET ! WAARDELOZE SERVICE !

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
joost.michels
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:22
Contacteer:

KVIK-keuken: DOE HET NIET ! WAARDELOZE SERVICE !

Ongelezen bericht door joost.michels »

Eind 2015 bij KVIK SON een keuken gekocht, die in mei 2016 is geïnstaleerd door KVIK. Alles wat fout kon gaan is fout gegaan: KVIK verkocht ons een keuken die verkeerd was samengesteld; we ontvingen geen rekening; de door KVIK ingeschakelde installatieploeg moest een halve dag werkeloos wachten omdat KVIK vergeten was de keuken te leveren; er ontbraken desondanks een aantal onderdelen. De installatie werd dus een haastklus, met als gevolg: scheef gemonteerde aanrechtbladen, scheve spoelbak, losse achterwanden, verschillende deuren en laden niet goed gemonteerd, en wat al niet meer. Dan laat ik nog buiten beschouwing de lijmresten, kitresten, zichtbare schroefgaten, scheve plinten..... de gehele afwerking was met de Franse slag...

Wat helemaal ongelooflijk was, is dat na 7 (!!) bezoeken van KVIK-monteurs de zaak nog niet opgelost was. Gelukkig hadden we door een fout van de winkel nog niet de gehele rekening betaald. Ik ben er stellig van overtuigd dat we anders nooit meer iets gehoord hadden. Uiteindelijk kwam KVIK-Nederland er aan te pas. Die mijnheer constateede dat eigenlijk er een nieuwe keuken moest komen, en tegelijk dat dat niet bespreekbaar was. We moesten KVIK de bestaande keuken laten verbeteren, anders werd er ingevorderd. Uiteindelijk hebben twee monteurs de zaak opgelapt. En kregen we 499 euro korting. Maar de lol van de nieuwe keuken is er helemaal af. DOE HET NIET: koop geen keuken bij KVIK ! JE WORDT GEWOON BELAZERD !! Mijn enkge troost: dit heeft ook KVIK handenvol geld gekost... Zo'n bedrijf gun je een onmiddellijk faillisement.

NeoDutchio
Berichten: 12785
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: KVIK-keuken: DOE HET NIET ! WAARDELOZE SERVICE !

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Maar, is het nu opgelost? Zo te lezen is alles nu compleet en heeft u enkel een nare bijsmaak aan het hele verhaal. Maar de procedure is goed uitgevoerd. U heeft recht op een deugdelijke keuken. Of dit een nieuwe is, of aanpassen van de eerder slecht gemonteerde keuken, maakt niet uit. U heeft betaald voor een keuken en met een korting dus ook ontvangen. Opgelost dus.

16again
Berichten: 16536
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: KVIK-keuken: DOE HET NIET ! WAARDELOZE SERVICE !

Ongelezen bericht door 16again »

joost.michels schreef:Die mijnheer constateede dat eigenlijk er een nieuwe keuken moest komen, en tegelijk dat dat niet bespreekbaar was.
Achteraf bezien, wellicht was dat het moment om de geschillencommissie in te schakelen.
joost.michels schreef:Uiteindelijk hebben twee monteurs de zaak opgelapt. En kregen we 499 euro korting.
Door die korting te accepteren kun je je nu achteraf niet meer beklagen over doorstane ellende.

BL2
Berichten: 5114
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: KVIK-keuken: DOE HET NIET ! WAARDELOZE SERVICE !

Ongelezen bericht door BL2 »

joost.michels schreef:Eind 2015 bij KVIK SON een keuken gekocht, die in mei 2016 is geïnstaleerd door KVIK. Alles wat fout kon gaan is fout gegaan: KVIK verkocht ons een keuken die verkeerd was samengesteld; we ontvingen geen rekening; de door KVIK ingeschakelde installatietploeg moest een halve dag werkeloos wachten omdat KVIK vergeten was de keuken te leveren; er ontbraken desondanks een aantal onderdelen. De installatie werd dus een haastklus, met als gevolg: scheef gemonteerde aanrechtbladen, scheve spoelbak, losse achterwanden, verschillende deuren en laden niet goed gemonteerd, en wat al niet meer. Dan laat ik nog buiten beschouwing de lijmresten, kitresten, zichtbare schroefgaten, scheve plinten..... de gehele afwerking was met de Franse slag...
Wat helemaal ongelooflijk was, is dat na 7 (!!) bezoeken van KVIK-monteurs de zaak nog niet opgelost was. Gelukkig hadden we door een fout van de winkel nog niet de gehele rekening betaald. Ik ben er stellig van overtuigd dat we anders nooit meer iets gehoord hadden. Uiteindelijk kwam KVIK-Nederland er aan te pas. Die mijnheer constateede dat eigenlijk er een nieuwe keuken moest komen, en tegelijk dat dat niet bespreekbaar was. We moesten KVIK de bestaande keuken laten verbeteren, anders werd er ingevorderd. Uiteindelijk hebben twee monteurs de zaak opgelapt. En kregen we 499 euro korting. Maar de lol van de nieuwe keuken is er helemaal af. DOE HET NIET: koop geen keuken bij KVIK ! JE WORDT GEWOON BELAZERD !! Mijn enkge troost: dit heeft ook KVIK handenvol geld gekost... Zo'n bedrijf gun je een onmiddellijk faillisement.
.......we ontvingen geen rekening......
Dan mag je niet klagen :shock:

Gesloten