LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kvik

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
ceescees

kvik

Ongelezen bericht door ceescees »

Laatst gewijzigd door ceescees op 05 jun 2008 15:50, 1 keer totaal gewijzigd.

rayke

Re: kvik

Ongelezen bericht door rayke »

Een jaar? Heb je het nog lang volgehouden.

Voor iedereen : zijn er problemen?
Dan met je leverancier een deadline afspreken. Bijvoorbeeld 6 of 8 weken, dan heeft de dealer gelegenheid nieuwe onderdelen te bestellen.
Niet opgelost? Dan geschillencommissie inschakelen of schadevergoeding vragen en het zelf (laten) oplossen.
En heel belangrijk, zet het op p a p i e r!

ceescees

Laatst gewijzigd door ceescees op 05 jun 2008 15:51, 3 keer totaal gewijzigd.

Eek

Ongelezen bericht door Eek »

@Ceescees, wat ik zo zie op de Kvik site is dat het om zelfstandige winkels gaat (franchisers) en dat de heer Benckhuijzen met zijn dochters daar (en in Utrecht) de scepter zwaait.
Lijkt mij dan logisch om de heer Benckhuijzen schriftelijk te benaderen en hem de kans te geven het binnen een redelijke termijn (zeg een maand) geheel op te lossen.

Om 3 topics te openen over hetzelfde onderwerp is ook weer ietwat overdreven.

keukenklepper

Ongelezen bericht door keukenklepper »

Om 3 topics te openen over hetzelfde onderwerp is ook weer ietwat overdreven.
Overdreven..? Ik vind € 16.000,= voor een Kvik keuken overdreven. Hoe fiks je dat dan? Met € 14.500,- Miele apparatuur erin ofzo?

ceescees

Laatst gewijzigd door ceescees op 05 jun 2008 16:14, 1 keer totaal gewijzigd.

rayke

Ongelezen bericht door rayke »

Je kunt ook je rechtsbijstand inschakelen.
Een jaar is gewoon absurd lang.

ceescees

@keukenklepper
tja overdreven.. dieper blad,steen,dun,design,vaatwassert,siemens warmhoudlade,combi ovenmagnetron,design afzuigkap, en gelikte zaak dus ons idee was.. kost iets meer maar dan heb je waarschijnlijk ook goede kwaliteit en service.want we hadden juist geen zin in gedoe. maar helaas.
kvik heeft naast alle slechte service en valse beloftes ook nog eens een zeer beperkte keus aan goede afwerking. bv de gaatjes in de kastjes worden stadaard niet opgevuld, de vloerplinten hebben ze in een max.maat van 2.5meter. bestaat dus uit delen en dan krijg je dus ook de kopse kant voor van de verticale delen, het blad werd ook in 2 delen geleverd. niet mooi aan elkaar gezet.. het betreft hier een gewone rechte tegen een muur aan geplaatste keuken.maar oke..
los daarvan zou ik gewoon graag een keuken zien die af is.

ceescees

Laatst gewijzigd door ceescees op 05 jun 2008 16:14, 2 keer totaal gewijzigd.

ceescees

@ eek
ze zijn er van op de hoogte en een termijn voorleggen kan maar het antwoord luid telkens weer. wij zijn ook maar weer afhankelijk van onze leveranciers.. enz..
alle kansen zijn gegeven. we hebben ontzettend veel geduld gehad en ontzettend veel begrip. veel geaccepteerd maar het feit dat ze zich er nu proberen af te maken met een e-mailtje gaat te ver.

ceescees

8)

Boelen

Ongelezen bericht door Boelen »

Beste ceescees,

Wij hebben ook een keuken bij KVik gekocht en toevallig ook in Lelystad.

HUN SERVICE IS MEER DAN GEWELDIG. Bij jou is de wet van murphy van toepassing ga ik van uit. Dat is vervelend, Maar ze willen het tenminste oplossen. NEEM DAT OOK DAN OOK MET BEIDEN HANDEN AAN EN DOE NIET ZO KOPPIG!
Ik vind jou erg onbeschoft in jouw laatste tekst. Stop dan ook met dat kinderachtige gedrag van je want bij ons en bij vele kennissen van mij die een kvik keuken hebben gekocht zijn ze wel goed geplaatst en meer dan geweldig geserviced.

Jaap

ceescees

beste jaap,ben blij voor je dat jij wel een goede ervaring hebt.
of ze het gaan oplossen, ik ben in afwachting.zou leuk zijn na 7 maanden.
heb afgesproken met de directie om tot de afloop bekend is nog even het verhaal voor me te houden.
maar op trosradar mag je een ervaring delen. mijn ervaring heb ik gedeeld. er komt (hopenlijk binnenkort) een compleet verhaal. met afloop.kinderachtig? zeker niet. u mag ook ten alletijd uw eigen topic aanmaken met uw ervaringen over uw keuken leverancier.
koppig zijn wij zeker niet, maar de tijd die er nu over heen is gegaan is te lang.ik ga er nu verder niet op in daar ik de afloop afwacht en ik mij heb belooft nog even terug te houden met mijn ervaring delen op dit forum.
groet cees basemans lelystad

denk dat het cwb en de geschillencommissie er aan te pas moeten komen aangezien ze zeggen ons niet meer te willen helpen na plaatsen van het verhaal op o.a. dit tros radar forum. :!:

Gesloten