Ik zelf vind het een oplichterszooitje. Mooipraterij! Veel ernstig jonge studentjes die jou moeten vertellen hoe het moet - of juist niet- en ernstig veel wisseling van personeel! Ze vragen er altijd wel iemand!
Je betaald je scheel en je moet een z.g. wurgcontract aangaan?!
Ik ben er van overtuigd dat je wanneer je minder zou eten en veel zou sporten, m.a.w. lekker in je vel zit, -c.q. komt te zitten- exact net zo veel bereikt! - Met een behoorlijk minder lege portemonee!!!! -
Zogenaamd is bij Ladyline alles 'gegarandeerd'?
Behalve dan als ze jou vertellen dat je 2000 euro moet betalen voor 45 cm TOTAAL aan -/- cm van je hele lijf en hun maximaal de helft garanderen?? Ga flink op je eetgewoontes passen en wandel en sport meer, dan bereik je net zo GEGARANDEERD hetzelfde!!!!!
Al het andere; Slim-fast; Herbalife; Weight-Watchers noem het maar op is niks! Ladyline is alles?? (zeggen zij dan...)
Ik heb inmiddels heel wat info gelezen op internet en moet helaas de conclusie trekken dat er veel vrouwen benadeeld zijn!
Ik vind dit schandalig!
Overigens dat contract wat je moet ondertekenen, de gigantische bedragen die je daardoor te alle tijde moet betalen? De consumentenbond zou er per direct een flinke stok voor moeten steken!!
Ik wilde ontspanning en wilde best een kilootje of 5 kwijt...(Heb zelf maat 36-38 dus was zeker niet wanhopig maar heb mij dus wel degelijk laten overhalen!!! STOM STOM STOM)
Het leek me wel lollig iets nieuws te proberen...
Helaas werd mijn bloeddruk zo idioot laag dat ik flauw ging vallen...
Op medisch advies stoppen dus!
Nu is mij verteld dat die OZON-therapie van hun ook helemaal niet zo geweldig is als Ladyline mensen wil doen laten geloven?
Ik heb mij in allerlei bochten moeten wringen en van hun advocaat een medisch advies gekregen - dat ' ie zich ff lekker druk maakt over die bende daar i.p.v. doktertje gaat lopen spelen?! -
Graag zou ik willen weten of er meerdere mensen negatief hebben gereageerd op hun werkwijze?
Graag uw reactie!