| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Lang werkblad
Lang werkblad
Een eenvoudige vraag, maar wellicht geen eenvoudig antwoord? Welke materialen zijn geschikt voor een lang aanrechtblad (ca. 5 meter), zonder dat je een naad ziet? En dan, om het wat lastiger te maken, zijn er ook 'dunne' werkbladen te krijgen waarbij je (voor het oog) één aanrechtblad hebt?
Volgens mij zit je vanwege de lengte al gauw met een blad dat ter plekke moet/kan worden gemaakt, zoals een betonnen blad of een granito blad, maar wellicht zijn er meer opties?
Volgens mij zit je vanwege de lengte al gauw met een blad dat ter plekke moet/kan worden gemaakt, zoals een betonnen blad of een granito blad, maar wellicht zijn er meer opties?
-
keukenvirus
Re: Lang werkblad
Kies voor kunststof 20/25mm dik met ABS randafwerking.
-
(G)e(W)e(TE)n
Niks mis met een naadje....ik zie het probleem niet zo?
GWTE
GWTE
Beste Kweenie,
Fiberbeton. licht, sterk en na behandeling 100% vlekvrij. Tot 5 meter wordt naadloos geleverd en langere lengten worden ter plaatse naadloos gemaakt door de naden op te vullen.
www.diebetonkoepfe.de
Mooi spul!
MVG
Fiberbeton. licht, sterk en na behandeling 100% vlekvrij. Tot 5 meter wordt naadloos geleverd en langere lengten worden ter plaatse naadloos gemaakt door de naden op te vullen.
www.diebetonkoepfe.de
Mooi spul!
MVG
Dat corian ziet er wel OK uit. Dat is dus blijkbaar zonder zichtbare naad te monteren (door een goede monteur)? En is het ook een beetje 'praktisch' in het gebruik? Ik vind trespa-achtige bladen ook erg mooi, zijn zulk soort volkern-achtige bladen ook lang te krijgen?
(Dat beton heeft op zich ook wel wat, maar zal bij de rest van mijn huis niet zo mooi staan.)
(Dat beton heeft op zich ook wel wat, maar zal bij de rest van mijn huis niet zo mooi staan.)
Corian heeft een warme uitstraling en qua bewerking is er veel mogelijk.
Geeft wel krasjes, maar deze zijn ook weer weg te polijsten en wat is er mis met een aanrechtblad dat laat zien dat er geleefd wordt
Geeft wel krasjes, maar deze zijn ook weer weg te polijsten en wat is er mis met een aanrechtblad dat laat zien dat er geleefd wordt
-
zelfstandigste
Deco-stone en Deco-beton van Bowitop; ook nog een optie.