| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] M-Systems PAK 94 IX afzuig kap
M-Systems PAK 94 IX afzuig kap
Mijn vraag is ,of ik genoeg vermogen hebt met de deze wand schouw voor dit gasfornuis.VE-94 IX Boretti fornuis 90 cm met een wandschouw met een max. capaciteit 400 m³ p/u (Mijn vraag is ,geef deze afzuig kap genoeg vermogen voor dit fornuis ,ik wil er wel bij melden dat de afvoer pijp maar 60 cm lang is, en lood recht om hoog gaat door mijn plate dak .Ik hoop op veel reaktie vriendelijke groet.
Re: M-Systems PAK 94 IX afzuig kap
Belangrijk bij afvoer is tevens hoe de toevoer geregeld is.
400m3 zegt maar deels iets.
Als ik het goed begrijp is er een directe dakdoorvoer. Hoe groot is de doorsnede? 12,5 of 15 cm is daarbij een goede maat.
Met 400m3 heeft u in princiepe voldoende afzuigvermogen. Wel zal de kap in een hogere stand wat meer lawaai maken dan bijvoorbeeld een kap die of 700m3 afzuigvermogen heeft.
Mr.P.
400m3 zegt maar deels iets.
Als ik het goed begrijp is er een directe dakdoorvoer. Hoe groot is de doorsnede? 12,5 of 15 cm is daarbij een goede maat.
Met 400m3 heeft u in princiepe voldoende afzuigvermogen. Wel zal de kap in een hogere stand wat meer lawaai maken dan bijvoorbeeld een kap die of 700m3 afzuigvermogen heeft.
Mr.P.
Re: M-Systems PAK 94 IX afzuig kap
diameter is 125 mm mr.p