Bij Mandemakers Groningen een keuken gekocht van € 8100. Op tijd en conform de afspraken geleverd en geplaatst.
In de keuken tweekleurige paneeldeuren. Na twee dagen ontdekt dat de verf van de panelen in de randen aan het loslaten is.
Gebeld met klantenservice. Expert zal komen kijken.
Expert geweest. Conclusie: "Dit hoort niet zo. Ik zal het doorgeven aan het hoofdkantoor".
Hoofdkantoor belt. "Meneer, dit is inherent aan het type deurtje van uw keuken".
Vreemd. Als je een keuken koopt en je wordt niet voorgelicht over het feit dat de verf wel eens kan loslaten dan koop ke zeker deze deurtjes niet lijkt mij. De verkoper had ook niets gezegd over dit probleem.
Telefonisch contact gehad met de verkoper in Groningen. Deze zei ook:
"Dit probleem ken ik niet. Ik zorg voor een oplossing. Morgen bel ik terug". Hij moet nog steeds terugbellen.
Hoofdkantoor gebeld. "Wij bellen u vanmiddag terug" Dag later gebeld.
"U mag uw deurtje inleveren bij het filiaal in Groningen. Zij brengen het naar Waalwijk en dan komt iemand van de febriek kijken".
Niet aan begonnen want dan zit je met een incomplete keuken.
Gevraagd een ander deurtje te leveren zodat de keuken niet incompleet zou zijn.
"Absoluut niet mogelijk".
Kortom alle deurtjes en ladenfronten vertonen inmiddels hetzelfde probleem. heb je een nieuwe keuken waarvan Mandemakers op zijn website zegt:
"Eventuele gebreken die tijdens deze nacontroles, of al tijdens de plaatsing, worden vastgesteld, worden direct gemeld aan het hoofdkantoor waarna de eventuele problemen normaal gesproken binnen twee weken worden hersteld"
Inmiddels 6 weken verder. Mandemakers laat niets van zich horen.
Nu maar een aangetekende brief gestuurd naar Waalwijk.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mandemakers keukens
-
Gast
Re: Mandemakers keukens
Daar heeft Cor Boonstra geen last van. Die heeft een Maggi-keuken.
-
Gast
Re: Mandemakers keukens
Mijn ervaring met grote bedrijven is, is dat de klant een nummer wordt en dat de werknemers (of afdelingen) onderling niet meer weten wat de ander doet. In dit geval is het dus een expert die dit zegt, en de ander zegt dit. Conclusie is dat de klant de dupe dreigt te worden! Jammer.
En wat daar de inbreng van de gast over Cor oonstra mee te maken, weet ik ook niet, maar het zal wel.
Ik hoop dat je spoedig reactie krijgt op je aangetekende brief. En ik hoop dat je niet de dupe wordt van de machtstrijd tussen de verschillende afdelingen.
En wat daar de inbreng van de gast over Cor oonstra mee te maken, weet ik ook niet, maar het zal wel.
Ik hoop dat je spoedig reactie krijgt op je aangetekende brief. En ik hoop dat je niet de dupe wordt van de machtstrijd tussen de verschillende afdelingen.