| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mandemakers
-
jourx
Mandemakers
Er doen veel geruchten de ronde over het bedrijf Mandemakers BV. Echter blijft veel onduidelijkheid bestaan over het bedrijf. Heeft iemand bijvoorbeeld een (onderbouwd) idee over het marktaandeel dat deze keukenboer in totaal op de consumentenmarkt voor zijn rekening neemt? En maakt het bedrijf misbruik van zijn machtspositie?
Ik ben benieuwd of iemand inzicht heeft in deze materie
Groet, Jouri
Ik ben benieuwd of iemand inzicht heeft in deze materie
Groet, Jouri
-
jourx
Re: Mandemakers
Dat is helaas niet helemaal waar. Aan mensen die op basis van gevoel een oordeel vellen over de Mandermakersgroep heb ik niets. Ik ben op zoek naar mensen die bijvoorbeeld inzicht hebben in de jaarcijfers van de groep en op basis daarvan uitspraken kunnen doen. De jaarcijfers lijken namelijk het best bewaarde geheim van het bedrijf te zijn.
-
jourx
Vandaar mijn oproep. Ik haal geen voldoening aan de informatie uit de vorige fora, omdat het gewoonweg aan feiten ontbreekt. Misschien is er iemand met meer kennis van zaken dan u en ik, die een nuttige bijdrage kan leveren.
kamer van koophandel, een bv is verplicht zijn jaarstukken te deponeren.
-
jourx
Mandemakers deponeert al niet meer bij de KvK sinds 1997. Ook via de branche-organisatie en andere instellingen is geen info verkrijgbaar. Het lijkt erop dat de informatie alleen intern beschikbaar is.
-
Gast
Wat is jouw belang bij het verkrijgen van deze informatie?
Wat wil je met deze informatie gaan doen ?
Dit zijn toch wel belangrijke vragen vor ik informatie wil geven en je zult mij toch wel heel goed moeten overtuigen!
succes
KS
Wat wil je met deze informatie gaan doen ?
Dit zijn toch wel belangrijke vragen vor ik informatie wil geven en je zult mij toch wel heel goed moeten overtuigen!
succes
KS
Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.
TROS Radar internetredactie
TROS Radar internetredactie