Merkwaardige prijsvraag van Henry’s Kitchens
Tijdens de ‘TV-actie’ van 22 februari t/m zondag 5 maart 2006 van Henry’s Kitchens maakten alle bezoekers aan de website kans op een gratis keuken t.w.v. € 7.500,-. Je moest een aantal vragen beantwoorden en vervolgens een originele slagzin bedenken. Ik houd van prijsvragen
Op 7 maart was de actie op de site verdwenen en ik was eigenlijk wel benieuwd wie er met welke slagzin had gewonnen! Dus mailde ik naar Henry’s Kitchens met deze vraag. Ik kreeg het antwoord, dat er zoveel inzendingen waren dat ze die nog aan het beoordelen waren en dat ze enige tijd nodig dachten te hebben om de winnaar te bepalen.
Vrijdagochtend 10 maart om 10 uur kreeg ik een mailtje, dat ik helaas geen winnaar was geworden omdat mijn slagzin niet origineel genoeg was geweest.
Ik surf op 13 maart naar de site om daar te lezen wie de wedstrijd heeft gewonnen. Staat daar te lezen:
Op vrijdag 10 maart is de volgende gelukkige winnaar getrokken:
Mevrouw M. Visser uit Amsterdam
Wij feliciteren de winnares en danken een ieder die aan onze actie heeft deelgenomen
Huh? Winnaar getrokken? Je moest toch een slagzin bedenken? Dan kan er dus toch geen trekking plaatsvinden?
Kreeg ik nog dezelfde dag de reactie van Henry’s dat er eigenlijk niet over de uitslag gecorrespondeerd kan worden (stond in de voorwaarden te lezen, maar ja, die staan weer niet (meer) op de site). Maar dat ze, naar aanleiding van mijn mailtje, de tekst op de site wel hebben aangepast.:
Op vrijdag 10 maart heeft onze jury de volgende gelukkige winnaar bepaald:
Mevrouw M. Visser uit Amsterdam
Wij feliciteren de winnares en danken een ieder die aan onze actie heeft deelgenomen.
Maar met welke slagzin dan? Dat staat er niet op!
Weet je, gezien alle verhalen over de handel en wandel en werkwijze in Keukenland, plaats ik grote vraagtekens bij deze aktie. Heb zo mijn twijfels of mevrouw Visser uit Amsterdam wel bestaat eigenlijk. Denk het niet. Maar goed, ik was toch al niet van plan om mijn keuken daar te kopen hoor. Daar zijn wel betere zaken voor te vinden. Ik moet ze alleen nog even zoeken, want ook bij ons in de buurt heeft DMG een groot marktaandeel
Abeltje