LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Montage keuken

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
keukenklepper

Re: Montage keuken

Ongelezen bericht door keukenklepper »

:lol:
Laatst gewijzigd door keukenklepper op 13 feb 2010 14:38, 1 keer totaal gewijzigd.

zelfstandigste

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Dazz.......trek het je maar niet aan. Over de vraag of je in je recht staat of niet zullen in ieder geval de forumdeelnemers geen uitspraak over kunnen doen; zij kunnen enkel hun mening geven. De belevingswereld van een verkoper is een heel ander als die van een koper...............

rvkeuken

Ongelezen bericht door rvkeuken »

Dazz,
ik ben blij met het delen van je ervaring,
blijkt dat de keukenkampioen hier, ondanks overmacht, toch goed werk levert, ook die kant mag wel eens gehoord worden. De brief wordt geschreven naar aanleiding van het omgaan met overmacht, je kan ook proberen de bedoeling achter de brief te lezen, te begrijpen wat een ander probeert te zeggen ipv gelijk een ongefundeerde mening te ventileren
Een brief schrijven naar aanleiding van het gebeurde kan jezelf een hoop frustraties schelen, misschien reageren ze nog (waarbij een persoonlijk excuus telefoontje al genoeg kan zijn), misschien niet.

Daarvoor hoeft er niet zo ongelovelijk gefrustreerd gereageerd te worden, soms is het jammer dat mensen die vaak goede adviezen geven soms hun mond niet even kunnen houden, zoals niet iedere keukenwinkel (de gehele branche bedoel ik hiermee) is wat ie lijkt, is ook niet iedere klant hetzelfde.

Ik geloof dat ik precies hetzelfde zou doen, gewoon even een brief schrijven om te zeggen wat er is gebeurd en dat je dit niet heel netjes vind. Klaar.....

Gesloten