LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MOW 2009

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
pfffff

MOW 2009

Ongelezen bericht door pfffff »

Weinig schokkends gezien.
Laatst gewijzigd door pfffff op 24 sep 2009 11:53, 1 keer totaal gewijzigd.

zelfstandigste

Re: MOW 2009

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Ik heb bewust zoveel mogelijk nederlanders ontweken, vrijdag, zaterdag en zondagochtend geweest :wink: . De soberheid was opvallend aanwezig, ik zag het niet als desinteresse.

Doch was het eenvoudig te ontdekken welke bedrijven met een glimlach door de crisis lopen en welke moeite hebben het hoofd boven water te houden.

Heb wel weer wat opgestoken en ach met de crisis hebben we weer wat anders om over te praten als over "het internet".

We gaan gewoon lachend verder met een select aantal leveranciers en daar hebben we dan ook een hechte band mee zodat we op de hoogte van onze eigen producten blijven en altijd interesse wekken. (Geen Erbi dus.... :) )

maxx

Ongelezen bericht door maxx »

Toch had Erbi wel een paar leuke dingen. Top core Charcoal zag er goed uit net als dat gezandstraalde composiet (Pffff zijn favoriete materiaal :wink: ).

Die desinteresse lijkt er ieder jaar wel te zijn dus daar trek ik me weinig van aan. Ik baal ieder jaar weer van die "u mag alleen met de vertegenwoordiger meelopen als u een potentiele afnemer bent"-voorwaarde dus vallen er altijd meteen merken af om te bezoeken.

Merken die normaal een wauw-factor hebben zoals Allmilmo en Zeyko vielen tegen dit jaar maar dat zal ook wel weer crisis-gerelateerd zijn.

Ik begreep dat de kokend waterkraan van Inventum niet op de markt komt, tegen alle berichten in, omdat er een drietal octrooischendingen in het design zitten waar Quooker houder van is. Maakt niet uit, ik hou het bij Quooker.

MVG

pfffff

Allmilmo vond ik triest, dorst amper een deur open te doen, kitsch
Next zag er goed uit
Poggenpohl , strak ( Porsche design ) alleen de opstellingen waren niet ideaal en beneden kunnen ze beter gewoon sluiten
Siematic blijft de mooiste showroom hebben, S2 geinig
Signia , op zich wel aardig
Zeyko viel me erg tegen evenals Leicht
Beckermann en Eggersman erg veel led
Keller wederom niets toevoegend

Maar al met al wel vermaakt

zelfstandigste

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Ik had hier enkele punten vermeld welke voor de "keukenmarkt" voorspeld waren, doch heeft het weinig nut om zoiets nu al hier te melden........

Enige punt wat al in openbaarheid is gebracht is dat voor Hebaform het faillissement is uitgesproken.

chulo

Ongelezen bericht door chulo »

Die desinteresse lijkt er ieder jaar wel te zijn dus daar trek ik me weinig van aan. Ik baal ieder jaar weer van die "u mag alleen met de vertegenwoordiger meelopen als u een potentiele afnemer bent"-voorwaarde dus vallen er altijd meteen merken af om te bezoeken.

Merken die normaal een wauw-factor hebben zoals Allmilmo en Zeyko vielen tegen dit jaar maar dat zal ook wel weer crisis-gerelateerd zijn.

Ja PFFFF hier is een vertegenwoordiger voor om mee te lopen en het nieuws te vertellen wat er nieuw is. Alleen binnen komen en deurtjes kijken en doorlopen, weet men nog niks wat nieuw is. Die vertegenwoordiger van allmilmö heeft mij alles laten zien zonder opdringen en wat erachter de fronten zaten vond ik toch weer mooi en nieuw design. Zij hebben laden bakken die anderen niet hebben toch weer anders. Denk toch over om dit merk in huis te nemen staat te minste niet op iedere hoek van de straat. lukkig dan niet meer dat offerteloopje van de klanten.

gr

maxx

Ongelezen bericht door maxx »

Beste Chulo,

Je gebruikt een quote van mij dus ik neem aan dat je mij aanspreekt.

Allmilmo is zeker een mooi product. Ik heb alleen geen vertegenwoordiger nodig om een dergelijke keuken te keuren. De ervaring van een decennia keukenland helpt me daar wel bij.

De MOW is een vakbeurs dus als jij als "gewone" keukenpotentieel daar binnenkomt dan heb je dat goed gedaan. Dat gratis eten en drinken is zeker aan te raden :D .

Ik ga sowieso altijd bij Allmilmo kijken maar zag daar weinig schokkends en vernieuwend in tegenstelling tot andere jaren. Ik schrok wel even van dat afschuwelijke front van zwart hoogglans met chroomlijst 80mm breed rondom. Dat neemt niet weg dat je er een hele mooie keuken van zult hebben als je er 1-tje koopt.

Succes met je aankoop.

MVG

pfffff

Chulo is een collega van je maxx.

Maar inderdaad, die eerste keuken kwam zo uit de poppenkast vallen. Liep nog door naar de 2de maar was snel klaar toen ik de lades en deurtjes opentrok.
Keek zo naar de grond door de kieren heen, kon het merk verder niet echt, maar sta ook niet meer open voor een verdere kennismaking

Gesloten