Vorig jaar November is mijn nieuwe keukenblad geplaatst , Multiplex steenstuctuur Statuario van Topline .
Na enige weken zaten er al vele oppervlakte krassen op van suiker/zout korrels die tussen blad en snijplank hebben gezeten , tevens zitten er al 2 deuken (5mm) in waarbij de toplaag weg is of gescheurd .De 2 deuken kan ik niet verklaren er is in ieder geval niet iets abnormaal zwaar of groor op het blad gevallen dan had ik het wel bemerkt .
De fabrikant zegt na langs te zijn geweest dat onder de toplaag een zachte houtlaag zit en hierdoor schade kan ontstaan en dit gebruikers schade is ...
Ben ik het niet mee eens ik vindt dat er wel erg snel en makkelijk schade ontstaat bij normaal gebruik .
Iemand tips ervaringen tav een in mijn ogen slecht keukenblad ?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nieuw keukenblad al vol op krassen
-
Re: Nieuw keukenblad al vol op krassen
lijkt me kletskoek. Zelf heb ik een spaanplaat 5 cm dik werkblad dat al vijf jaar strak staat. Een levensduur van een paar maanden betekent mi dat er een slecht blad is geleverd.
Zelfs het goedkope Huismerk van Hornbach leefde in een bepaald niet netjes onderhouden studenten flat nog langer.....
Die goedkope spaanplaat met een plastic laagje is nog krasvrij... alleen die hete pan heeft een duidelijk herkenbaar stempel gegeven...
Nu staat er naast de kookplaat een duidelijke cirkel met in het midden Ikea... in spiegelschrift na plaatsen Hete pan en te laat weg halen.
Eigenlijk best leuk die fout en ik klaagde daarom als eigenaar ook niet, maar als studenten een oververhitte pan nodig hebben voor de eerste schade....
Wat heeft U dan voor hoeveel geld welke zooi gekocht....
De huismerk bladen Hornbach zijn ook in diverse kleuren en structuren te koop....
Ik zal de prijs niet noemen, maar ik vermoed dat ik minder als de helft betaald... veel minder!
Die goedkope spaanplaat met een plastic laagje is nog krasvrij... alleen die hete pan heeft een duidelijk herkenbaar stempel gegeven...
Nu staat er naast de kookplaat een duidelijke cirkel met in het midden Ikea... in spiegelschrift na plaatsen Hete pan en te laat weg halen.
Eigenlijk best leuk die fout en ik klaagde daarom als eigenaar ook niet, maar als studenten een oververhitte pan nodig hebben voor de eerste schade....
Wat heeft U dan voor hoeveel geld welke zooi gekocht....
De huismerk bladen Hornbach zijn ook in diverse kleuren en structuren te koop....
Ik zal de prijs niet noemen, maar ik vermoed dat ik minder als de helft betaald... veel minder!
-
Nee normaal lijkt mij het ook niet de fabrikant kan /wil verder niets doen
Denk dat ik m'n rechtsbijstand verzekering maar aan het werk ga zetten
Denk dat ik m'n rechtsbijstand verzekering maar aan het werk ga zetten