LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nivo type hacker

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
ferry100nl

Nivo type hacker

Ongelezen bericht door ferry100nl »

Kan ieman mij vertellen waarvan de verschilende type fronten van vervadigt zijn 10XX,20XX,30XX,40XX

Ik weet al dat de 4000 serie en gespoten,gelakte utvoeing is .De rest is nog niet helemaal duidelijk.En welke is het stevigst/langse mooi/trekt het minste koffie/wijn vlekken aan,We hebben nu een ikea lack keuken
daar trekt het binnen 1 minuut in.

keukenklepper

Re: Nivo type hacker

Ongelezen bericht door keukenklepper »

Goede vraag.

Hacker 10xx: Wijn en koffie doen er 2 minuut 11 over om vlekken achter te laten.
Hacker 20xx: Wijn en koffie doen er 2 minuut 12 over om vlekken achter te laten.
Hacker 30xx: Wijn en koffie doen er 2 minuut 13 over om vlekken achter te laten.
Hacker 40xx: Wijn en koffie doen er 2 minuut 14 over om vlekken achter te laten.

keukenvirus

Ongelezen bericht door keukenvirus »

Waar gaat dit over? zal wel aan mij liggen dacht al veel mee gemaakt te hebben in keukenland. (het blijft een leuk vak) Maar volgens mij is het toch per serie 3 seconden langer.
Keukenklepper we laten het onderzoeken door de TU in Delft.

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

Tsjongejonge, wat zijn we weer flauw bezig. Ferry wil gewoon weten of je kunt aangeven of bepaalde frontjes veel vlekgevoeliger zijn of juist minder vlekgevoelig. En dat hij, ter vergelijking, aangeeft dat zijn Ikea keuken erg snel vlekt en dat hij dat liever niet bij zijn nieuwe keuken heeft.

Als je er geen uitspraak over kunt doen, zeg dat dan gewoon. En als je weet dat een 10xx bijvoorbeeld veel sneller vlekt dan een 40xx (of juist andersom), dan kun je dat toch ook zeggen? Aan zulke flauwe reacties op een serieuze vraag heb je niet echt veel.

Spotter

Ongelezen bericht door Spotter »

Je moet niet eens reageren op de """""bijdrage""""" van de heer of mevrouw keukenklepper. Dat is de moeite niet waard

Gesloten