Hallo,
Wij hebben de volgende offerte voor een systemat keuken ontvangen:
type AV4000
Oudwit lak
Greep M.700
Plint 11cm, RVS look
zijwandbekleding oudwit lak
1 regaalpaneel met spots
kraan + spoelbak merk Franke
Graniet blad Nero Assoluto gezoet 305x70cm (6cm dik)
Hardglas achterwand
2 korverkasten (lades) a 1.20 cm
1 kastje voor inbouwvaatwasser a 60 cm
Siemens vaatwasser (SX65m030eu)
kastenwand 3x 60cm a 2,33 cm hoog
met inbouw combioven Siemens (HB84k552)
met inbouw koffiezetter Siemens (TK76K572)
met inbouw koelkast Siemens (KI24rv40)
Kookplaat Siemens gas op glas 5-pits (ER59553NL)
Afzuigkap Siemens (LC957bc40)
Totaalprijs keuken €13.000 incl. montage en aansluiten apparatuur.
Is dit een reele prijs voor deze keuken?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Offerte keuken
Re: Offerte keuken
Lijkt me in eerste niet verkeerd. Kan misschien nog iets mee gedaan worden. Wat wel belangrijk is:
1. AV4000 is geen systemat
2. de combi en de koffiezetter zijn duidelijk verschillend wat betreft uiterlijk. Ik weet niet of je ze naast of boven elkaar hebt gepland, maar ik zou een ander model (hb86..) nemen. Zo krijg je er spijt van. (denk ik)
1. AV4000 is geen systemat
2. de combi en de koffiezetter zijn duidelijk verschillend wat betreft uiterlijk. Ik weet niet of je ze naast of boven elkaar hebt gepland, maar ik zou een ander model (hb86..) nemen. Zo krijg je er spijt van. (denk ik)
Van de keukenverkoper heb ik begrepen dat het om een Systemat Activ gaat. Dit heb ik ook gechecht op de site van Hacker. Zie onderstaande link.
http://www.haecker-kuechen.de/fileadmin ... _nl_fr.pdf
Het uiterlijk van de apparatuur ga ik nog even checken. Deze komen wel naast elkaar, maar hier zit nog een kast tussen.
Bedankt!
http://www.haecker-kuechen.de/fileadmin ... _nl_fr.pdf
Het uiterlijk van de apparatuur ga ik nog even checken. Deze komen wel naast elkaar, maar hier zit nog een kast tussen.
Bedankt!
Als er maar gecommuniceerd is dat het om de Activ Systemat gaat en niet om de Systemat (productlijn die niet meer gemaakt wordt, met nogal wat verschillen t.o.v. de huidige uitvoering) Het is namelijk jammer als je niet krijgt wat je verwacht te krijgen. Wat betreft de apparaten, vraag even aan de verkoper of hij ze je laat zien dan zie je direct wat ik bedoel.