| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Online aanrechtblad kopen
-
Loes&Robert
Online aanrechtblad kopen
Ik wil een nieuw aanrechtblad kopen.
iemand ervaring met aanrechttopper ( www.aanrechttopper.nl ) ?
iemand ervaring met aanrechttopper ( www.aanrechttopper.nl ) ?
Re: Online aanrechtblad kopen
Beste Loes&Robert,
Zelf inmeten dus geen garantie als het verkeerd gaat. Weet jij als leek waar je op moet letten?
Leuk om te zien dat ze alleen kunststof werkbladen verkopen maar dat onder het kopje "ervaringen" een dame staat te glimmen voor een graniet/natuursteen werkblad.....
Onder het kopje "7 redenen" komen ze zelf niet verder dan 3.
Meten is nog steeds weten maar als je niet weet wat je meet dan weet je nog geen reet....
MVG
Zelf inmeten dus geen garantie als het verkeerd gaat. Weet jij als leek waar je op moet letten?
Leuk om te zien dat ze alleen kunststof werkbladen verkopen maar dat onder het kopje "ervaringen" een dame staat te glimmen voor een graniet/natuursteen werkblad.....
Onder het kopje "7 redenen" komen ze zelf niet verder dan 3.
Meten is nog steeds weten maar als je niet weet wat je meet dan weet je nog geen reet....
MVG
Hoofdstuk service snappen ze ook niks van.
En d'r zitten nog al wat manco's aan de site.
kvk nr verplicht, maar nergens op de site
er is geen adres te vinden
Eigenaar is ene R.H. te St. O
Heeft ook nog een site in motorfietsonderdelen.
Ook al zonder adresgegevens.
En d'r zitten nog al wat manco's aan de site.
kvk nr verplicht, maar nergens op de site
er is geen adres te vinden
Eigenaar is ene R.H. te St. O
Heeft ook nog een site in motorfietsonderdelen.
Ook al zonder adresgegevens.
-
gravedigger
Wel vreems dat ze melden, dat de AV wel zijn gedeponeerd bij de KvK.
"Onder het kopje "7 redenen" komen ze zelf niet verder dan 3."
Je doelt waarschijnlijk op de drie 'kwaliteitskenmerken' die je ziet als je op de knop drukt. Maar kwaliteit is maar 1 van hun redenen. De 7 redenen staan links op het scherm.
Je doelt waarschijnlijk op de drie 'kwaliteitskenmerken' die je ziet als je op de knop drukt. Maar kwaliteit is maar 1 van hun redenen. De 7 redenen staan links op het scherm.
Als ik de voorwaarden bekijk, is dit niet het webshoppie waar ik zaken mee zou doen....:
Wel alles kunnen beloven, niets hoeven waarmaken!Mondelinge toezeggingen van/door medewerkers van AanrechtTopper zullen haar niet binden.
Lijkt mij dat de wet koop op afstand van kracht is. Zonder opgaaf van reden heb je dan het recht om te retourneren! Klant moet wel zelf terugzendkosten betalen.Geleverd maatwerk is niet te retourneren.
Onredelijk bezwarend!Prijswijzigingen, ook na het versturen van de orderbevestiging, worden door AanrechtTopper uitdrukkelijk voorbehouden.
Onredelijk bezwarend!De door AanrechtTopper opgegeven leverings- en produktietijden zijn steeds bij benadering opgegeven en zijn voor AanrechtTopper niet bindend.
Onredelijk bezwarend!Mocht de levertijd door AanrechtTopper worden overschreden, zal dit de afnemer geen recht geven op ontbinding van de overeenkomst, noch tot schadevergoeding in welke vorm dan ook.
Alsof de afnemer in zijn eigen woonplaats niet naar de rechter kan stappenAlle geschillen, voortvloeiend uit de in 12.1 genoemde overeenkomsten worden uitsluitend berecht door een daartoe bevoegde rechter in het arrondissement waarin AanrechtTopper zich bevindt
-
Loes&Robert
Gisteren heb ik mijn aanrechtblad binnengekregen. Ik heb een klusbedrijf vooraf de maten laten opmeten en vandaag het blad laten monteren. Past allemaal, ziet er goed uit, ben helemaal blij ! 
geniaal weer.
men vraagt wat vind u van dit bedrijf.
Vevolgens laat niemand een spaan heel van dat bewuste bedrijf
en jawel, loesje en ega reageren niet meer en laten het blad binnen komen.
Ze zijn zelf eigenaar wellicht van die bladentoko
men vraagt wat vind u van dit bedrijf.
Vevolgens laat niemand een spaan heel van dat bewuste bedrijf
en jawel, loesje en ega reageren niet meer en laten het blad binnen komen.
Ze zijn zelf eigenaar wellicht van die bladentoko
-
Loes&Robert
Ik ben op dit forum eigenlijk geen enkel bedrijf tegengekomen dat helemaal deugt. Overal is blijkbaar wel iets mee?
Helaas heeft er niemand gereageerd met een concrete ervaring.
Ik had daar wel op gehoopt, wat een negativiteit allemaal...
En nee, ik en mijn vriend werken niet bij een keukenzaak. Wel bij een makelaar en een bouwbedrijf. Zal ook wel weer niet goed zijn.
Voor mij de 1e en laatste keer om een oproep te plaatsen....
Helaas heeft er niemand gereageerd met een concrete ervaring.
Ik had daar wel op gehoopt, wat een negativiteit allemaal...
En nee, ik en mijn vriend werken niet bij een keukenzaak. Wel bij een makelaar en een bouwbedrijf. Zal ook wel weer niet goed zijn.
Voor mij de 1e en laatste keer om een oproep te plaatsen....
nou ja, je krijgt mooie informatie van mensen uit de branche. Men neemt zelfs de moeite om die website af te struinen voor een eerste indruk en die geeft men.
Wees eerlijk, (en het zegt uiteindelijk niet alles maar geeft wel een indruk) die website ziet er niet uit, foto's kloppen niet met wat ze kunnen leveren en de algemene voorwaarden zijn hoogstwaarschijnlijk niet rechtsgeldig. Een weldenkend mens denkt dan wel 3 keer na om daar te kopen.
Stel dan geen vraag op dit forum als je toch struisvogelpolitiek wilt spelen en zeker niet als je alles op voorhand al negatief hebt ervaren wat op dit forum wordt geschreven. Zinloos.
Ik blijf erbij dat jullie de eigenaar zijn van die website die wat mij betreft in de top 10 van onbetrouwbaar kan. (om over het spuuglelijke design maar niet verder in te gaan)
Wees eerlijk, (en het zegt uiteindelijk niet alles maar geeft wel een indruk) die website ziet er niet uit, foto's kloppen niet met wat ze kunnen leveren en de algemene voorwaarden zijn hoogstwaarschijnlijk niet rechtsgeldig. Een weldenkend mens denkt dan wel 3 keer na om daar te kopen.
Stel dan geen vraag op dit forum als je toch struisvogelpolitiek wilt spelen en zeker niet als je alles op voorhand al negatief hebt ervaren wat op dit forum wordt geschreven. Zinloos.
Ik blijf erbij dat jullie de eigenaar zijn van die website die wat mij betreft in de top 10 van onbetrouwbaar kan. (om over het spuuglelijke design maar niet verder in te gaan)
-
AanrechtTopper
Beste lezers,
We hebben de opmerkingen op dit forum over onze website ter harte genomen en actie ondernomen.
Het afgelopen jaar is daarom het nodige op onze website veranderd:
Inmiddels is onze website vernieuwd, staan alle bedrijfsgegevens op onze website vermeld en zijn we aangesloten bij Webshop keurmerk en Qshops keurmerk. Klanten krijgen gratis kleurstalen toegestuurd en onze prijzen worden direct vermeld.
Daarnaast kan men betalen via Ideal en Paypal waardoor onze klanten automatisch hun geld terug krijgen mochten wij in gebreke blijven.
Uiteraard maken wij als bedrijf fouten maar we doen wel ons uiterste best deze weer op te lossen en in de toekomst te voorkomen.
Met vriendelijke groet,
AanrechtTopper
We hebben de opmerkingen op dit forum over onze website ter harte genomen en actie ondernomen.
Het afgelopen jaar is daarom het nodige op onze website veranderd:
Inmiddels is onze website vernieuwd, staan alle bedrijfsgegevens op onze website vermeld en zijn we aangesloten bij Webshop keurmerk en Qshops keurmerk. Klanten krijgen gratis kleurstalen toegestuurd en onze prijzen worden direct vermeld.
Daarnaast kan men betalen via Ideal en Paypal waardoor onze klanten automatisch hun geld terug krijgen mochten wij in gebreke blijven.
Uiteraard maken wij als bedrijf fouten maar we doen wel ons uiterste best deze weer op te lossen en in de toekomst te voorkomen.
Met vriendelijke groet,
AanrechtTopper
Laatst gewijzigd door pfffff op 26 aug 2009 10:43, 1 keer totaal gewijzigd.
De levervoorwaarden lijken onaangepast, en staan nog steeds vol onredelijke bezwarende bedingen:
Een gedaan aanbod is niet vrijblijvend, zodra de koper het aanbod aanvaard is een overeenkomst gesloten, en dus niet pas na verzenden orderbevestigingAlle door AanrechtTopper gedane aanbiedingen en genoteerde opdrachten zijn vrijblijvend. Een bestelling bindt de afnemer. AanrechtTopper is pas gebonden na verzending van haar orderbevestiging.
Laatst gewijzigd door pfffff op 26 aug 2009 10:42, 1 keer totaal gewijzigd.
-
AanrechtTopper
Beste pfffff,
We vinden het erg jammer dat ons bedrijf op deze website (voor ons gevoel zo vreselijk onterecht) onderuit wordt gehaald.
We zijn het er absoluut mee eens dat van bedrijven die er echt een potje van maken dit zo snel mogelijk bekend moet worden, maar een negatieve beargumentering zonder klanten van ons te hebben gesproken of negatieve reacties van klanten lijkt ons niet eerlijk.
Het lijkt verdomd veel op laster.
Pfffff, we zouden het erg op prijs stellen als je contact met ons bedrijf opneemt zodat we ons bedrijf wellicht met jouw hulp kunnen verbeteren.
Graag leggen we je dan persoonlijk ook uit waarom we -als internetbedrijf- bepaalde leveringsvoorwaarden zo hebben opgenomen.
Met vriendelijke groet,
AanrechtTopper
We vinden het erg jammer dat ons bedrijf op deze website (voor ons gevoel zo vreselijk onterecht) onderuit wordt gehaald.
We zijn het er absoluut mee eens dat van bedrijven die er echt een potje van maken dit zo snel mogelijk bekend moet worden, maar een negatieve beargumentering zonder klanten van ons te hebben gesproken of negatieve reacties van klanten lijkt ons niet eerlijk.
Het lijkt verdomd veel op laster.
Pfffff, we zouden het erg op prijs stellen als je contact met ons bedrijf opneemt zodat we ons bedrijf wellicht met jouw hulp kunnen verbeteren.
Graag leggen we je dan persoonlijk ook uit waarom we -als internetbedrijf- bepaalde leveringsvoorwaarden zo hebben opgenomen.
Met vriendelijke groet,
AanrechtTopper
Beste Aanrechttopper alias Robert alias Rob H.
Wie geschoren wordt kan beter stil zitten.
Je opent een topic om reclame te maken voor jouw website en verwacht dat hier alleen positieve reacties op komen. De kritiek is gewoon loon naar werken lijkt me.
Iedereen mag een foutje maken, dat is gelukkig nog steeds menselijk.
In ieder geval succes met de onderneming en doe Loes de groeten!
MVG
Wie geschoren wordt kan beter stil zitten.
Je opent een topic om reclame te maken voor jouw website en verwacht dat hier alleen positieve reacties op komen. De kritiek is gewoon loon naar werken lijkt me.
Iedereen mag een foutje maken, dat is gelukkig nog steeds menselijk.
In ieder geval succes met de onderneming en doe Loes de groeten!
MVG