Nou zou ik jullie graag een vraag willen stellen ik heb een keuken gekocht bij Spectrom keukens www.spectrom.nl en ik ben absoluut niet tevreden!!! slechte service aanbetaling is gedaan keuken komt eerst 8 weken later dan helemaal verkeerd dan bij betalen en dan nog niet goed en iedereen scheept je daar af ongelovelijk gewoon. ben zelf geweest in venlo en heb met diverse personen gesproken wat een tering bende daar. Voor mij nooit geen Spectrom keukens meer never nooit niet. wat is jullie rvaring over deze zaken die overgenomen zijn door horn mensen en oud directuer van Verkerk keukens?
groeten,
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] OPgelicht of niet???
Re: OPgelicht of niet???
Spectrom is aangesloten bij het CBW. Op grond van de CBW voorwaarden had je eenvoudig de koop kunnen ontbinden.keuken komt eerst 8 weken later
Omdat de keuken te laat was heb je juist recht op schadevergoeding ipv bijbetalen.dan bij betalen...
Krijg je soms meer geleverd dan op de bon staat?
Re: OPgelicht of niet???
Hoi Mark B,
Ook wij hebben een keuken gekocht bij spectrom.
Hij werd afgelopen vrijdag bezorgt maar wat denk je zonder inbouwapperatuur.
hoe kunnen ze het doen toch???
wij zijn van af vrijdag al aan het bellen geslagen maar woerd toen met een smoes afgescheept dat hij terug zou bellen nou dat moet nu nog gebeuren.
Maandag weer gaan bellen en kreeg geen enkel bedrijf te pakken op het laatst eindelijk iemand en zou ook alles proberen nou dus niet.
vandaag weer gaan bellen en krijgen niemand eindelijk vanmiddag een bandje dat ze van 1 t/m 7aug.dicht zitten omdat ze met hun inventaris bezig zijn.
nou volgens mij was het gisteren 1aug dus had ze het toen ook al kunnen zeggen en anders lijkt mij dat ze dat vrijdag ook al wisten dus toen hadden ze het ook kunnen zeggen.
we hebben ook al gemaild wordt ook niet op gereageerd en gefaxt ook geen resultaat.
het laatste wat we nu nog gedaan hebben is een aangetekende brief met ontvangst verstuurd en daar in gezet dat ze tot vrijdag nog de tijd hebben om te leveren en anders gaan we andere stappen onder nemen dan moet het maar hard.
heb je trouwens uit eindelijk de keuken wel copleet gekregen en hoe lang duurde dat.
kan ik me al vast voor bereiden.
groeten diana
Ook wij hebben een keuken gekocht bij spectrom.
Hij werd afgelopen vrijdag bezorgt maar wat denk je zonder inbouwapperatuur.
hoe kunnen ze het doen toch???
wij zijn van af vrijdag al aan het bellen geslagen maar woerd toen met een smoes afgescheept dat hij terug zou bellen nou dat moet nu nog gebeuren.
Maandag weer gaan bellen en kreeg geen enkel bedrijf te pakken op het laatst eindelijk iemand en zou ook alles proberen nou dus niet.
vandaag weer gaan bellen en krijgen niemand eindelijk vanmiddag een bandje dat ze van 1 t/m 7aug.dicht zitten omdat ze met hun inventaris bezig zijn.
nou volgens mij was het gisteren 1aug dus had ze het toen ook al kunnen zeggen en anders lijkt mij dat ze dat vrijdag ook al wisten dus toen hadden ze het ook kunnen zeggen.
we hebben ook al gemaild wordt ook niet op gereageerd en gefaxt ook geen resultaat.
het laatste wat we nu nog gedaan hebben is een aangetekende brief met ontvangst verstuurd en daar in gezet dat ze tot vrijdag nog de tijd hebben om te leveren en anders gaan we andere stappen onder nemen dan moet het maar hard.
heb je trouwens uit eindelijk de keuken wel copleet gekregen en hoe lang duurde dat.
kan ik me al vast voor bereiden.
groeten diana