| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Prijsstelling van diverse merken.
Prijsstelling van diverse merken.
Met veel aandacht heb ik diverse berichten op het forum gelezen over de diverse keukenfabrikanten.
Aan de hand hiervan ben ik gaan kijken welke goed beoordeelde merken bij mij in de omtrek (Zuid Limburg - regio Maastricht Heerlen) bij gerenomeerde zaken worden aangeboden.
Ik kom tot onderstaande selectie:
- Pronorm
- Systemat
- Next125/Nextline
- Rational
- Tristar
Graag zou ik jullie hulp willen krijgen in de prijsstelling van de diverse merken. Hierbij wil ik opmerken dat mijn keuze uitgaat naar een moderne of greeploze keuken.

Aan de hand hiervan ben ik gaan kijken welke goed beoordeelde merken bij mij in de omtrek (Zuid Limburg - regio Maastricht Heerlen) bij gerenomeerde zaken worden aangeboden.
Ik kom tot onderstaande selectie:
- Pronorm
- Systemat
- Next125/Nextline
- Rational
- Tristar
Graag zou ik jullie hulp willen krijgen in de prijsstelling van de diverse merken. Hierbij wil ik opmerken dat mijn keuze uitgaat naar een moderne of greeploze keuken.
Re: Prijsstelling van diverse merken.
Beste Linus-1,
Ga eens langs bij KeukenStudio Maastricht. Daar kun je een greeploze keuken bekijken van Format Kuchen. Mooi product tegen mooie prijzen.
MVG
Ga eens langs bij KeukenStudio Maastricht. Daar kun je een greeploze keuken bekijken van Format Kuchen. Mooi product tegen mooie prijzen.
MVG
Bedankt Maxx
maar, dat kan altijd nog maar eerst zou ik graag wat reacties op de feitelijke vraag krijgen.
Er zijn sinds 2007 steeds meer greeploze keukens te koop.
Kijk bij diverse goede keukenbedrijven, zij hebben deze ook al in de Showroom.
Laat je daar maar goed informeren en vertrouwen geven.
Tuurlijk Hacker en Pronorm echt wel oke.
Kijk bij diverse goede keukenbedrijven, zij hebben deze ook al in de Showroom.
Laat je daar maar goed informeren en vertrouwen geven.
Tuurlijk Hacker en Pronorm echt wel oke.
Het lijkt wel of er in Limburg iedere dag een nieuwe keukenzaak bij komt. Ga vooral voor een betrouwbaar bedrijf (eventueel die al iets langer bestaan).
Uit ervaring weet ik dat Duitsland goedkoop lijkt maar intussen verkopen ze je een veel te dure keuken (als ze de kans krijgen). Let dus goed op waar je koopt.
Groetjuzzz van Rakker71
Uit ervaring weet ik dat Duitsland goedkoop lijkt maar intussen verkopen ze je een veel te dure keuken (als ze de kans krijgen). Let dus goed op waar je koopt.
Groetjuzzz van Rakker71