LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Punto of Lucido?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
GdR

Punto of Lucido?

Ongelezen bericht door GdR »

We zijn al even bezig met een nieuwe keuken. We hebben de keuze terug weten te brengen tot 2 keukenleveranciers. Bij allebei hebben we een goed gevoel en ze leveren allebei een vergelijkbare keuken met dezelfde apparatuur (Siemens) en hetzelfde blad tegen een zeer scherpe prijs.

We zijn er nog steeds niet uit met welke van de 2 we in zee moeten gaan. Er zijn eigenlijk maar een paar kleine verschillen, de belangrijkste is het merk van de keuken. Ik ben op internet aan het speuren geweest om erachter te komen welke van de 2 beter is en kom er maar niet achter. Ik hoop dan ook dat jullie me kunnen helpen.

De keuze gaat tussen een 1421 Lucido en een Punto Lucca. Beide keukens zijn van Rabe & Meyer. De Lucido valt onder RotPunkt, de Punto volgens mij niet. De laatste kan ik namelijk niet terugvinden op de website van RotPunkt.

Welk van de twee is beter en waarom?

Alvast bedankt.

Een enorme twijfelaar als het om deze keukens gaat. ;-)

Iz

Re: Punto of Lucido?

Ongelezen bericht door Iz »

Ik kan u uit de droom helpen. De Lucca en de Lucido zijn identieke fronten uit dezelfde fabriek.

Punto en Rotpunkt is 1 merk.

Koop waar je gevoel het beste is.

Gr. IZ

zelfstandigste

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Kan alleen maar Iz´ bericht bevestigen Rotpunkt Lucido en Punto Lucca zijn hetzelfde........

Dus op naar de betrouwbaarste aanbieder :)

GdR

Ongelezen bericht door GdR »

Iz en Zelfstandigste bedankt voor de info. Dat maakt de keus weer wat makkelijker.

Qkuhluhq

Ongelezen bericht door Qkuhluhq »

Kijk ook eens opdit forum bij "Waar kan ik een goede keuken kopen?"

Mrs Jones

Ongelezen bericht door Mrs Jones »

Mag ik je vragen waar je offertes op hebt laten stellen?
Mrs. Jones

Gesloten