LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Qlinea vs Punto Cucina van Rotpunkt

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
harries

Qlinea vs Punto Cucina van Rotpunkt

Ongelezen bericht door harries »

Hierbij een vraag over het verschil tussen deze twee types van een Rotpunkt keuken.
Hoe zit het b.v. met het prijsverschil en afwerkingsnivo?

Tevens de vraag hoe het zit met prijzen van Itho wasemkappen. Ik heb het type D7050 gezien, de winkel vraagt mijnsinziens te veel ervoor.
Als Itho hem in hun folder als bruto adviesprijs voor 1599,= euro heeft staan, welke scherpe prijs is dan mogelijk haalbaar bij een keukenzaak?

Sjoerd15

Re: Qlinea vs Punto Cucina van Rotpunkt

Ongelezen bericht door Sjoerd15 »

20 tot 25 % korting is reeel bij Itho...

GWTE

Ongelezen bericht door GWTE »

Als je dat denkt loop je toch gewoon naar een andere winkel……waar je minder betaal. Wat is toch het probleem met de Hollanders vandaag de dag……wij zijn een handels natie for gods sake..

harries

Ongelezen bericht door harries »

@GWTE, ben je de zondag verkeerd opgestaan?
Mijn vraag m.b.t. de Itho wasemkap is toch een normale vraag? :? In de winkel praten ze vaak over bruto prijzen, daarom mijn vraag hoeveel % er nog af gaat als het gaat om een nette netto prijs.

Tevens was mijn vraag wat het verschil is tussen de twee type keukens van Rotpunkt. Ik zie n.l dezelfde boekjes van Rotpunkt.

@Sjoerd, dank voor jouw nette reactie!
@ GWTE, ik hoop dat je toch een beter humeur zult hebben. Zeker als het gaat om een net advies geven.

Gesloten