LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rempp of Sachsen?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Caro60

Rempp of Sachsen?

Ongelezen bericht door Caro60 »

Ik ben al een tijdje op zoek naar een greeploze acryl lak keuken. Omdat ik kennelijk wat bijzondere eisen heb (geen passtukjes onder en boven de magnetron) ben ik inmiddels uitgekomen bij Sachsen en Rempp. Waar Sachsen in de ranking staat heb ik inmiddels ontdekt maar wie kent Rempp?

Na wat van mijn eisen geschrapt te hebben om een beetje in de richting van mijn budget te komen, komen ze beiden incl. montage op ca. 16.500,00 uit. Een bedrag wat eigenlijk nog 2.500,00 te hoog is.

2 zijwanden van frontmateriaal met omlopende greep
1 deur vaatwasser
3 ladenkasten 100 (spoel, kook en gewoon) extra diep
2 panelen zijwand naast hoge kasten
3 203 cm hoge kasten 1 tbv magnetron, 1 tbv koelkast) zonder passtukjes en met verticale greeplijsten
strakke ombouw tbv schouw van frontmateriaal
rvs plinten

dun kunststofblad met rvs rand 370 x 70
achterwand 370 x 70
Bosch Solitaire Elegante kraan staal
Bosch Solitaire Rondo zeepdispenser staal
Boiler 10L

Siemens EH801ME21E inductie
Siemens KI24RA60 koelkast
Siemens HB 84K552 combi
Itho D830 afzuigunit

Wie kan voor mij deze keukens met elkaar vergelijken en klopt de vraagprijs een beetje of kan dit goedkoper?

zelfstandigste

Re: Rempp of Sachsen?

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Rempp is nog maar pas op de Nederlandse markt, ik kan er nog niet veel detail over vertellen, maar weet wel dat ze gerust met een Sachsen te vergelijken.
Echter zou Sachsen een iets voordeliger lak/acrylfront moeten hebben dus er zou wel een prijsverschil moeten zijn.

Kwalitatief vrijwel gelijk, Rempp zal zich willen bewijzen op de NL markt dus zal goed komen, Sachsen is een merk met meer NL ervaring en zij timmeren nog steeds flink aan de "innoverende" weg...........

Caro60

Re: Rempp of Sachsen?

Ongelezen bericht door Caro60 »

Bedankt! Ik begrijp dat Tristar beter is dan deze 2? Zij kwamen vanmiddag met een lagere offerte en aangezien zij op de ranking lijst in een hoger segment vallen en aan al mijn eisen kunnen voldoen zou mijn keuze nu dus niet meer zo moeilijk moeten zijn. Ook blijken hun fronten aan de binnenkant hoogglans te zijn wat nauurlijk erg mooi staat. Ik kon slechts 1 minpuntje ontdekken, de zijkanten waren niet mooi strak gespoten. Ze hadden een beetje sinaasappel effect. Na een telefoontje van de dealer naar Tristar bleek echter dat dit probleem bekend was en dat ze hier aan werken.....

Gesloten