LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] rotpunkt keuken

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
dimax

rotpunkt keuken

Ongelezen bericht door dimax »

Wij zijn op zoek gegaan naar een nieuwe keuken en hebben nu een Rotpunkt op het oog.

wie heeft er een rotpunkt keuken gekocht en wat zijn jullie ervaringen met dit merk?
Is dit een merk van duizend in een dozijn of is dit toch wel kwaliteit?

Ook een vraag over een inbouw gaskookplaat van Boretti met een Fry top, bevalt de fry top en is hij handig in gebruik?

alvast bedankt voor de reactie.

dimax

superrobbie

Re: rotpunkt keuken

Ongelezen bericht door superrobbie »

rotpunkt is een gewoon merk niks hoogstaands maar zeker ook niet slecht.

eigenlijk dus een merk van duizend in een dozijn maar prijstechnisch gezien wel goed.

de fry top ken ik van horen zeggen en die mensen zijn er zeer over te spreken.

rayke

Ongelezen bericht door rayke »

Rotpunkt is een fabrikant die keukens maakt waarmee gestunt kan worden. De prijstelling is laag. Neem geen Rotpunkt met foliedeuren want daar zijn vaak problemen mee en dan geeft de importeur (HDS in Hoogeveen) niet thuis.
Op het totaal aantal verkochte keukens zal het folieprobleem misschien wel meevallen, maar toch.

Rayke

superrobbie

de meeste leveranciers van rotpunkt halen het rechtstreeks bij rotpunkt zelf(d.w.z in het zuiden van ons land) en met de foliedeuren dat klopt maar dat hebben bijna alle foliedeuren ook van duurdere merken bij de oven en afzuigkap gaat het bijna altijd mis...
maar daar doet rotpunkt zelf niet moeilijk over en vervangt het(mits nog leverbaar)....

dimax

keukens waar mee gestunt kan worden!
in welke prijsklasse moet ik dat zien dan, want onze keuken"boer"geeft niet eens korting en zegt dus de keuken kost 14500 euro , klaar ...geen discussie over mogelijk.Maar ik vind het toch nog wel een groot bedrag. dus vraag ik me af doen we er wel goed aan om zo'n keuken te kopen .Aan de ene kant denk ik, ok niet afdingen is dus al een lage prijs. aan de andere kant denk ik goh kan het niet goedkoper? en daar valt dus bij dit bedrijf niet over te praten.
Wat is raadzaam, het is nl. een bedrijf wat op zichzelf staat en geen onderdeel is van een grote keten, moeten we dan toch naar de grote keten toe of bij hun een keuken kopen voor die krap 15000 euro?

dimax

superrobbie

14.500 en geen korting willen geven.....een hoop geld voor een rotpunkt maar wat voor apparatuur zit er allemaal bij en wat zijn de afmetingen??
wat voor blad??

dure apparaten en een granieten blad en een ruime hoekopstelling en nog eens massieve deurtjes dan kan ik me bij die prijs iets voorstellen anders niet....

maar dan nog veel geld voor een fabriekskeuken..

dimax

[quote]14.500 en geen korting willen geven.....een hoop geld voor een rotpunkt maar wat voor apparatuur zit er allemaal bij en wat zijn de afmetingen??
wat voor blad??

apparatuur is een boretti kookplaat twv adviesprijs 1100 euro, oven 90 cm, whirlpool combimagnetron, whirlpool koelvries en atag eiland afzuigkap. eiland van 3.00 by 0.85 cm graniet werkblad rest hoge kastenwand.hoogglans lak deurtjes.oh ja en 2 hoge apothekerskasten
ik vind het ook een hoop geld ,maar we zijn overal wezen kijken vooral bij de grote ketens en eigenlijk allemaal waren het van die praatjesmakers gewoon om eng van te worden, dit bedrijf komt eerlijk en gedegen over,maar ja die prijs he!

superrobbie

nou het beeld wordt al duidelijker je hebt goede apparatuur je hebt een granieten werkblad 2 hoge kasten en hoogglansdeurtjes....

het blijft natuurlijk een hoop geld maar als je gevoel je zegt dat het goed zit moet je niet twijfelen

een andere optie is om bij diverse andere kleine onafhankelijke te gaan kijken maar ja wil je daar nederland voor door rijden??

tevredenklant

Ongelezen bericht door tevredenklant »

Wij hebben in Best een keuken gekocht bij een kleine keukenzaak
een Systemat echt topkwaliteit, en omdat die man alleen werkt een zeer intressante prijs. Wij kwamen er via kennissen aan en het top
KAB van laarhoven heet het bedrijfje en hebben ook hoogglans

tevreden klant 2

Ongelezen bericht door tevreden klant 2 »

Hallo allemaal.

Wij hebben ook vandaag een nieuwe keuken gekocht.
Na weken lang dubben en piekeren,hebben we het toch maar gedaan.
We hebben ook een systemat keuken gekocht, en inderdaad tevreden klant 1 het is echt super kwaliteit, wij hebben hem uit eindelijk bij grando keukens gekocht.Ook bij keukenconcurrent wezen kijken maar waren we niet tevree.We zijn ook bij keukencentrum berkers geweest in Deurne
was veeeeeeeeeeeeeeeeeel te duur!!!!!!

We zijn zeer tevreden (-_-)

Groet.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

tevredenklant
Gast

Geplaatst op 20 Nov 2004 10:06 door tevredenklant

--------------------------------------------------------------------------------

Wij hebben in Best een keuken gekocht bij een kleine keukenzaak
een Systemat echt topkwaliteit, en omdat die man alleen werkt een zeer intressante prijs. Wij kwamen er via kennissen aan en het top
KAB van laarhoven heet het bedrijfje en hebben ook hoogglans

Naar boven

tevreden klant 2
Gast

Geplaatst op 20 Nov 2004 19:41 door tevreden klant 2

--------------------------------------------------------------------------------

Hallo allemaal.

Wij hebben ook vandaag een nieuwe keuken gekocht.
Na weken lang dubben en piekeren,hebben we het toch maar gedaan.
We hebben ook een systemat keuken gekocht, en inderdaad tevreden klant 1 het is echt super kwaliteit, wij hebben hem uit eindelijk bij grando keukens gekocht.Ook bij keukenconcurrent wezen kijken maar waren we niet tevree.We zijn ook bij keukencentrum berkers geweest in Deurne
was veeeeeeeeeeeeeeeeeel te duur!!!!!!

We zijn zeer tevreden (-_-)

Groet.

Naar boven
En wat hebben deze merken met RotPunkt te maken?
En zijn dit antwoorden op de vraag en/of meningen naar RotPunkt keuken?

Ongelooflijk!

gema

Ongelezen bericht door gema »

Zo ver ik het kan bekijken is het een redelijke kwaliteit.
Welke keuken je ook koopt, het is allemaal spaanplaat met een laagje.
Het gekletst over de laagjes is wat meer voor de verkopers. Bedenk dat alle spaanplaat geperst wordt volgens de DIN-norm en dat het gezeur over de persing van spaanplaat nergens op slaat. Je kunt natuurlijk kiezen voor een modern laagje lak of kuntstof op je keukendeurtjes van een duur en exclusief merk. De deurtjes blijven echter van geperst hout. Zwaar of minder zwaar geperst.

andries van de neukberg

Ongelezen bericht door andries van de neukberg »

tering lelijke man je moeder is hoer

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 30 Nov 2004 13:25 door andries van de neukberg
Tros Radar,

Vriendelijk verzoek om het bericht van andries te verwijderen!

KS

Gastvrij

Ongelezen bericht door Gastvrij »

Geheel mee eens!!

Andries exit forum.

Gesloten