Wij hebben een offerte ontvangen van ongeveer Euro 9000 (incl. montage) voor een Rotpunkt keuken met een front uit de prijsgroep 1B en apparatuur Pelgrim. (combimagnetron, koelkast, gaskookplaat en afzuigkap) De keuken is 2,20 m bij 2,70 m. Het keukenblad is van composiet.
Kan iemand mij informeren of dit een gunstige prijs is en hoe de kwaliteit van Rotpunkt is.
Graag Jullie reactie en alvast bedankt.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] rotpunkt keukens.
Re: rotpunkt keukens.
Rotpunkt is geen verkeerd merk.
Maar om een juist waardeoordeel over deze offerte te kunnen geven, zul je toch met meer informatie moeten komen.
De maat, het soort werkblad en het soort apparaten is wel erg vaak.
Door keuze van het soort kasten (breedtes, deuren of korven, etc.), de randafwerking van het werkblad en merk en mogelijkheden van apparatuur is er teveel variatie mogelijk.
Maar volgens mij is dit forum er ook voornamelijk voor algemeen advies. Als je een offerte wilt vergelijken, kun je beter (met je offerte) naar een andere keukenzaak gaan en hen een offerte laten uitbrengen. Dit kan zelfs bij sommige zaken via internet.
Je kunt natuurlijk ook naar een keukenzaak gaan en hen met alleen de maatvoeringen en je wensen een geheel nieuwe offerte laten maken. Misschien kom je dan wel tot een heel ander inzicht.
Maar om een juist waardeoordeel over deze offerte te kunnen geven, zul je toch met meer informatie moeten komen.
De maat, het soort werkblad en het soort apparaten is wel erg vaak.
Door keuze van het soort kasten (breedtes, deuren of korven, etc.), de randafwerking van het werkblad en merk en mogelijkheden van apparatuur is er teveel variatie mogelijk.
Maar volgens mij is dit forum er ook voornamelijk voor algemeen advies. Als je een offerte wilt vergelijken, kun je beter (met je offerte) naar een andere keukenzaak gaan en hen een offerte laten uitbrengen. Dit kan zelfs bij sommige zaken via internet.
Je kunt natuurlijk ook naar een keukenzaak gaan en hen met alleen de maatvoeringen en je wensen een geheel nieuwe offerte laten maken. Misschien kom je dan wel tot een heel ander inzicht.