| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Scharnieren Keukenkastjes
-
Grote Smurf
Scharnieren Keukenkastjes
Wie kan mij duidelijkheid geven over het kwaliteitsverschil van scharnieren in keukenkastjes?
Ik ben keukens aan het vergelijken en de keuken bestaat wat mij betreft uit 3 delen; 1. keukenkastjes 2. apparatuur 3. werkblad.
Voor 2 en 3 zijn mij de prijzen, kwaliteit en marges duidelijk.
De keukenkastjes bestaan uit 4 delen; het kastje, scharnieren, frontje en greep. Wie kan mij het kwaliteitsverschil uitleggen van scharnieren? Waar moet ik op letten?
Wat zijn de (ken)merken van de Rolls Royce en de Fiat 500?
Ik ben keukens aan het vergelijken en de keuken bestaat wat mij betreft uit 3 delen; 1. keukenkastjes 2. apparatuur 3. werkblad.
Voor 2 en 3 zijn mij de prijzen, kwaliteit en marges duidelijk.
De keukenkastjes bestaan uit 4 delen; het kastje, scharnieren, frontje en greep. Wie kan mij het kwaliteitsverschil uitleggen van scharnieren? Waar moet ik op letten?
Wat zijn de (ken)merken van de Rolls Royce en de Fiat 500?
-
Interieurbouwer
Re: Scharnieren Keukenkastjes
Persoonlijk gebruik ik altijd BLUM. Net als de grote jongens in keukenland.
Perfecte kwaliteit en groot bedieningsgemak doordat deze 3 dimensionaal te verstellen is. Heb ook producten van Hettich geprobeerd maar kom toch steeds weer terug op BLUM.
Ik hoop dat je er wat aan hebt
Perfecte kwaliteit en groot bedieningsgemak doordat deze 3 dimensionaal te verstellen is. Heb ook producten van Hettich geprobeerd maar kom toch steeds weer terug op BLUM.
Ik hoop dat je er wat aan hebt