LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] scharnieren siematic

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Marlein

scharnieren siematic

Ongelezen bericht door Marlein »

Vandaag was ik bij Siematic om naar keukens te kijken. Maar de scharnieren en ladegeleidingssystemen vielen mij tegen. Ik had graag het electrosysteem van BLum gewild. Maar de man van de keukenzaak had daar geen vertrouwen in en zegt dat dat systeem zo kapot is.
Kan iemand mij vertellen wat de kwaliteit van siematicscharnieren en lade-geleidingssystemen is?

Bedankt!!

pfffff

Re: scharnieren siematic

Ongelezen bericht door pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door pfffff op 12 feb 2010 16:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Marlein

Siematic in de hoofdstad. Op de scharnieren stond ook siematic. Dus die nieuwe blum dingen zouden wel gebruikt kunnen worden?

maxx

Ongelezen bericht door maxx »

Jaja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Siematic gebruikt Blum scharnieren en ladesystemen. Raar dat ze niet hebben gekozen voor de nieuwe Blum Intivo.
Dat zal wel met het kostenplaatje te maken hebben.

ServoDrive is een mooi product waarop 5 jaar garantie wordt gegeven. Bij problemen zijn de onderdelen snel en eenvoudig te verwisselen. Bij stroomstoring blijft de lade normaal te gebruiken en wie slim is maakt een schakelaar in de keuken zodat kinderfeestjes niet uit de hand lopen.

Het is een uitgave maar wel een gave!

MVG

pfffff

Laatst gewijzigd door pfffff op 12 feb 2010 16:24, 1 keer totaal gewijzigd.

maxx

Tja, je hebt altijd mensen die voorop lopen en hiervan de risico's accepteren en de volgers die liever, onder een warm vastcontractdekentje, uit de wind willen blijven. Ik heb een dikke huid dus geen dekentje nodig :wink:

Wat betreft die juiste paarden vind ik nog steeds dat Format geen verkeerd bedrijf was om zaken mee te doen. Er is letterlijk geen enkel stukje service blijven liggen en iedere keuken is compleet aan de klanten geleverd. Had soms wat telefoontjes nodig maar ok. Wij hebben geen schade opgelopen door het zeer correct handelen van onze Duitse vrienden. We zullen ze missen....

Wat betreft de Blum en Siematic-verhalen. Ik heb begrepen dat Siematic de Blum Antaro ladesystemen gaat toepassen in hun keukens. De Blum Antara is een mooi product maar heeft beperkingen wat uitvoering betreft ten opzichte van de nieuwe Intivo, that's all.

MVG

Marlein

Kan je niet aangeven dat je de servodrive in bepaalde onderdelen van de keuken geplaatst wil hebben?
Op de blumsite kan ik het antarosysteem niet vinden. Wat houdt het in?
Ik zou het misschien ingepast willen hebben in het s2 systeem van Siematic. Binnenkort ga ik in Beverwijk naar deze keuken kijken.

maxx

Binnenkort ga ik in Beverwijk naar deze keuken kijken.
Neem dan wel een vriend of man mee. We hebben al vaker gehoord dat een vrouw alleen niet wordt geholpen. Heeft ons al enige klanten opgeleverd.

Als het de Blum Antaro is dan zou Servo Drive mogelijk moeten zijn. Servo Drive kan per lade worden geinstalleerd.

Blum Antaro ladesystemen zijn laden met een vierkante korfstang aan de bovenkant. Tussen de lade en de korfstang daarboven onstaat daardoor een open ruimte. Hoogstwaarschijnlijk is de voorblende van de binnenladen gemaakt van kunststof (wit).

MVG

MVG

Marlein

Hahaha dat zou de bloody limit zijn als ik iemand van het mannelijk geslacht moet meenemen om iets gedaan te krijgen. De keuken en badkamer zijn mijn project. Mijn man ziet het wel als het af is. Hij heeft geen zin en tijd om zich ermee te bemoeien. Ik ben thuis degene met bouwtechnisch inzicht. Ik laat me goed voorlichten (o.a. door jullie) en heb ook al informatie bij Blum aangevraagd. ben niet voor 1 gat te vangen.
Ik ga in Beverwijk alleen maar kijken naar de S2, omdat hij in Amsterdam niet opgesteld staat.

pfffff

Laatst gewijzigd door pfffff op 12 feb 2010 16:24, 1 keer totaal gewijzigd.

maxx

Ik heb 1 keer gezellig met je gezeten, maar toen was het onderwerp niet keukens.

Ik en een gesprek wat niet over keukens gaat? Lijkt me stug maar ok :D

Owww Pffff, je moet toch eens gaan posten voordat Bachus het denkgedrag gaat bepalen. Don't be such a hater. Was mijn koffie niet lekker genoeg of zo? De verkoopwijze van S te B heeft ons zo'n 3 klanten opgeleverd in de laatste 4 jaar. Mooi resultaat lijkt me.

Ach, we doen het geweldig zeg je? Het feit dat mijn naaste concurrent (15km verderop) zijn bestickerde vrachtwagentje iedere zaterdag bijna tegen mijn voordeur aan parkeert zegt mij genoeg.

Wel lachen zo'n mistery shopper. Wanneer krijg ik mijn Michelin-Ster? :lol:

MVG

Marlein

Het zou ook fijn zijn om ontopic te blijven. Wat hebben we eraan dat persoonlijke vetes hier uitgevochten worden?

Gesloten