In 2011 hebben wij een keuken aangeschaft bij de firma Mandemakers in Barendrecht. In november 2011 is deze geplaatst. Op zich is alles best wel naar wens gegaan, goede ontvangst in de showroom, geen gepress, veel tijd in besteed en uiteindelijk volgens mij een correcte prijs. De levering van alle onderdelen volgens opdracht heeft wel tot mei 2012 geduurd. Dat was een teleurstelling!!! Pas in mei 2012 was de keuken compleet en toppie!!!
In juni 2015 is er een beschadiging ontstaan op een van de laden van de keuken. Op 27 juni 2015 heb ik het verzoek gedaan via het contactformulier om een lakstift toe te zenden, die ik niet bij de levering van de keuken had ontvangen.
Na regelmatig ( plm. 4 keer) telefonisch contact met de firma Mandemakers met de vraag waar de lakstift bleef, heb ik hem pas op 18 november j.l. ontvangen. Hoewel precies de goede kleur (de beschadiging zie je niet meer), vind ik het toch ergerlijk dat dit niet sneller kan.
Vraag: Hoe zijn jullie ervaringen met de service van de firma Mandemakers?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Service Mandemakers Keukens
Re: Service Mandemakers Keukens
De service van Mandemakers is perfect.
Re: Service Mandemakers Keukens
Enkele berichten verwijderd: wegens offtopic en chatgedrag.