LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Siematic softclose probleem

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
ttraag

Siematic softclose probleem

Ongelezen bericht door ttraag »

Enkele maanden geleden begaf het softclose gedeelte van de ladegekeider van een brede kade onder het gasstel het. Conta t oogenomen met Nuva Keukens Heerlen en tot twee keer toe gratis het verkeerde nieuwe onderdeel geleverd gekregen. Contact gehad met Siematic, maar volgens hun is het a normale slihtage van een keuken dien sinds januari 2007 wordt gebruikt en b is dat onderdeel niet meer leveren want wordt niet meer gebruikt. De oplossing is dus maar een nieuwe lade te bestellen waarvan dan heel misschien het frontje weer te recyclen was. Maar nu lees ik op dit forum dat dat softclose systeem wel meer problemen heeft gegeven. Dus misschien zijn er ook wel betere oplossingen dan even een nieuw laatje doen?

Tanja

echwel

Re: Siematic softclose probleem

Ongelezen bericht door echwel »

zeer zwakke reactie van siematic, een merk dat pretendeert top te zijn....

pfffff

Ongelezen bericht door pfffff »

De zg busjes zijn makkelijk te vervangen, heb je al eens de lade een paar keer geheel uitgetrokken , niet te zachtzinnig, dan resetten ze vaak. Onderdelen uit 2007 moeten allemaal nog te bestellen zijn, dus ik weet niet wie je hebt gesproken ?

ttraag

Ongelezen bericht door ttraag »

Ik heb inmiddels irmand bij Hettich gesproken die zegt dat de onderdelen wel te leveren zijn, maar alleen aan Siematic zelf. En nee, er is geen nummer van het product want hetgaat om een sonderproduct....ja ja. Voel me een beetje genept langzaam. Maar goed, resetten gaat niet meer lukken want mijn man heeft ze eruit gesloopt. Ga eerst Siematic maar weer eens onder de neus wrijven dat het onderdeel wel beschikbaar is en dat het alleen maar even bij Hettich hoeven te vragen.....

Gesloten