LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte handleiding Whirlpool apparatuur
-
Slechte handleiding Whirlpool apparatuur
Hoewel ik niet ontevreden ben over de werking van de Whirlpoolapparatuur in mijn keuken, moet ik dit merk met klem ontraden. De handleidingen zijn namelijk volstrekt onleesbaar en onvolledig. Ik kan me voorstellen dat dat zelfs tot gevaarlijke situaties kan leiden. Wat te denken van de gebruikshandleiding van mijn magnetron: "HET GRILLELEMENT hoeft niet gereinigd te worden omdat de intense hitte spatten zal afbranden, maar moet regelmatig gereinigd worden". Wat?!
Verder reageert het bedrijf op allerlei fora niet op klachten, en zo te zien wordt er sinds 2016 niet meer op Tweets op hun account gereageerd. Een gewaarschuwd mens telt voor 2!
Groet,
Sando
Verder reageert het bedrijf op allerlei fora niet op klachten, en zo te zien wordt er sinds 2016 niet meer op Tweets op hun account gereageerd. Een gewaarschuwd mens telt voor 2!
Groet,
Sando
Re: Slechte handleiding Whirlpool apparatuur
Wat klopt er niet aan dan?sandokanfirst schreef: ↑15 nov 2018 16:55Hoewel ik niet ontevreden ben over de werking van de Whirlpoolapparatuur in mijn keuken, moet ik dit merk met klem ontraden. De handleidingen zijn namelijk volstrekt onleesbaar en onvolledig. Ik kan me voorstellen dat dat zelfs tot gevaarlijke situaties kan leiden. Wat te denken van de gebruikshandleiding van mijn magnetron: "HET GRILLELEMENT hoeft niet gereinigd te worden omdat de intense hitte spatten zal afbranden, maar moet regelmatig gereinigd worden". Wat?!
Groet,
Sando
Wellicht is de tekst een keer of wat teveel door google translate gegaan.
De beeldbuis van een TV werd vroeger vertaald als "schilderij tube."
De beeldbuis van een TV werd vroeger vertaald als "schilderij tube."
-
Een product afraden omdat de handleiding niet goed is? Het product zelf bevalt wel goed?
Wie leest de handleiding helemaal door, ik niet in ieder geval
Wie leest de handleiding helemaal door, ik niet in ieder geval
Hoe vat de welwillende gebruiker deze zin dan op?
"HET GRILLELEMENT hoeft niet gereinigd te worden……..maar moet regelmatig gereinigd worden"
"HET GRILLELEMENT hoeft niet gereinigd te worden……..maar moet regelmatig gereinigd worden"
-
Misschien moet de eerste gereinigd vervangen worden door verwijderd?
Het grillelement hoeft uiteraard niet gereinigd te worden, de binnenzijde van de magnetron zélf natuurlijk wel.
Dit zou er moeten staan:
“Grillelement
Het grillelement hoeft niet gereinigd te worden omdat de intense hitte vetspatten afbrandt, maar het vlak erboven moet wel regelmatig gereinigd worden.
Dit doet u met warm water, reinigingsmiddel en een spons. Als u de grill niet regelmatig gebruikt, moet u hem elke maand 10 minuten laten werken.”
Heel eenvoudig te vinden door een gebruiksaanwijzing te downloaden.
“Grillelement
Het grillelement hoeft niet gereinigd te worden omdat de intense hitte vetspatten afbrandt, maar het vlak erboven moet wel regelmatig gereinigd worden.
Dit doet u met warm water, reinigingsmiddel en een spons. Als u de grill niet regelmatig gebruikt, moet u hem elke maand 10 minuten laten werken.”
-
Dus het staat er wel goed?Lowieze schreef: ↑16 nov 2018 15:06Dit zou er moeten staan:
“Grillelement
Blijkbaar is in de online versie de weggevallen tekst alweer aangevuld. Waarmee weer een nonprobleem is opgelost.