LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] smeg kwaliteit

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
wobblingsound

smeg kwaliteit

Ongelezen bericht door wobblingsound »

hallo allemaal, Ik ben erg aan het dubben over de apperatuur die in mijn nieuwe keuken moet.
nu heeft smeg een erg mooie 90 cm oven en dan daaronder een afwasmachine van 90. weten jullie hoe de kwaliteit is? en zijn er alternatieven?
b.v.d.

legoleek

Re: smeg kwaliteit

Ongelezen bericht door legoleek »

Smeg is op zich geen verkeerd merk, je valt voor het design of niet.
Ik zie persoonlijk het nut niet in van zo'n 90 cm grote inbouw oven of je moet wel erg graag willen
bakken enzo. Voor de zondagse krwasantjes en wostenbrood en af en toe aardappel anders beetje
oversized (tenzij je heel groot gezin hebt)
verschillende andere merken hebben (wordt wel steeds minder) een 90 cm inbouw oven. Miele heeft een mooie maar heel duur.

Over die vaatwasser..tja onder zo'n oven zou wel leuk staan, maar als die het over x jaar begeeft
is het nog maar te hopen dat smeg het nog maakt. Het is bij mijn weten de enige die zo'n formaat
vaatwasser heeft (misschien foster nog ?)

wobblingsound

Ongelezen bericht door wobblingsound »

dank voor je antwoord.
die 90 cm oven wil ik graag omdat ik dan 4 a 6 pizza's tegelijk kan bakken in het weekend als alle pubers hier zijn(komen nogal alwat vrienden van zoon lief hier eten.) En ja als ik niet op mijn werk sta te koken/bakken doe ik het thuis, maar dan wil ik graag alles in een keer klaar hebben.Had die andere ook gezien maar vond die echt veel te duur.
Ben bezig met een nieuwe keuken en heb maar beperkt ruimte, toch wil ik graag iets anders dan de meeste mense, ben altijd al dwars geweest :lol:

legoleek

Ongelezen bericht door legoleek »

4 a 6 pizza's tegelijk ? yeah, dat zijn de aantallen !! :P
als dit je reden is, meet voor de grap een de binnen maat van de 90 cm smeg oven, die is niet evenredig groter dan een 60 cm brede variant !! Laat staan dat je een goed (pizza) bak resultaat krijgt.
Je bent beter af met 2 normale (goed hete lucht systeem ) 60 bij 60 cm ovens. zet die langs / onder elkaar. voor beide een extra roostertje of twee bij bestellen.

Wat de vaatwasser betreft, als de pubers willen eten moeten ze werken..... :wink:

Gesloten