LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Superkeukens en beloften

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
dvs-weg_159

Superkeukens en beloften

Ongelezen bericht door dvs-weg_159 »

Heeft U ook een mindere ervaring met Superkeukens? Wordt er bij de prijsafspraak gezegd afgelopen december dat de actie is of 250 euro korting of een koffieapparaat, maar dat hij voor ons een uitzondering wil maken en dat wij zowel de korting als het koffieapparaat krijgen. Nu is de keuken gemonteerd en hebben wij inderdaad die 250 euro korting gehad, maar niet het koffieapparaat gekregen... Wij gebeld, maar de verkoper beweerd bij hoog en laag dat hij dit nooit beloofd kan hebben. En maakt indirect mij en mijn vriendin uit voor leugenaars.

legoleek

Re: Superkeukens en beloften

Ongelezen bericht door legoleek »

het is gezegd...dus niet op schrift... dus ik geef je weinig kans van slagen. Probeer eens een brief te schrijven gericht aan de eigenaar vd zaak (Niet de verkoper) als je geen reaktie krijgt, laat dan maar. Je hebt die mensen misschien nog nodig mocht er onverhoopt iets aan de keuken of apparatuur zijn.

wellicht heeft pfff nog op zolder of schuur een senseootje staan :wink:
(inside joke voor de vaste lezertjes hier)

rayke

Re: Superkeukens en beloften

Ongelezen bericht door rayke »

Ook hier geldt weer duidelijk en dat wordt telkens weer geschreven : zet alle afspraken duidelijk op papier!!

Welk Superkeukens filiaal bent u geweest, want met u opmerking doet u voorkomen of dit bij alle 35 filialen gebeurt. Net als Grando bijvoorbeeld zijn alle Superkeukenzaken van zelfstandig ondernemers.

Gesloten