LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] systemat greeploos en maat hoge kast

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
arre

systemat greeploos en maat hoge kast

Ongelezen bericht door arre »

wij hebben een greeploze systemat keuken op het oog.
nu willen we een kast van 215 hoog met onderin een vriezer met 3 laden (liefst siemens = 72 cm hoog) en daar boven een koelkast van 102 (van siemens)
nu is de vraag, is er een kast waar dit in past? Dit omdat er namelijk een rvs rand zit ivm de greeploze deur.
de keukenboer waar we waren die had zoiets van, ik geloof niet dat het kan, dus doe maar een iets andere indeling.
dit wil ik dus liever niet, dus misschien dat iemand het weet of dit mogelijk is.
Alvast bedankt voor het meedenken.

jaap10

Re: systemat greeploos en maat hoge kast

Ongelezen bericht door jaap10 »

Klopt, deze combinatie kan inderdaad niet. Maat tussen bodem en onderkant c-lijst is namelijk 68 cm. en hier tussen past geen vriezer van dit formaat. Aeg heeft een vriezer welke hier wel in past.

zelfstandigste

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

jaap10,

68cm? Ik dacht dat systemat met een korpusmaat van 780mm werkt, korpusmateriaal 16mm en greeplijst 60mm dan zou je toch zeker 70cm over houden?

Edoch past hier ook geen gangbare vriezer in, inderdaad AEG heeft zo'n exemplaar nis 60cm 2 vrieslades maar ook Ariston.

Enkel dan kan de horizontale lijn van de greeplijst doorlopen.

GWTE

Ongelezen bericht door GWTE »

Greeploos van Hacker is 720 mm......dat weet ik dan weer.

GWTE 8)

arre

Ongelezen bericht door arre »

alvast bedankt voor jullie reacties
het hoeft niet dat de lijn doorloopt, want daarnaast hebben we een kast met 2 inbouwapparaten.

Eigenlijk was de bedoeling om een 87 cm hoge vriezer te doen en daar boven een koelkast van 102, maar we zijn bang dat we dan moeilijk bij de bovenste plank van de koelkast kunnen. (Vandaar dat we dan voor de 3 lades gingen, wat dus ook niet kan.
2 lades is dus geen optie voor ons.)
Iemand misschien ervaring met een vriezer van 87 met daarboven een koelkast van 102?

weer bedankt voor jullie reacties

keukenklepper

Ongelezen bericht door keukenklepper »

:lol:
Laatst gewijzigd door keukenklepper op 25 mar 2010 14:52, 1 keer totaal gewijzigd.

pkd

Ongelezen bericht door pkd »

Bij Hebaform-Techno heb ik vaker keukens verkocht, waarbij een koelkast(nis 122 cm) boven een diepvries (nis 88 cm) is geplaatst.
De koelkast komt inderdaad te hoog te staan, en ik laat de klanten vooraf hier een voorbeeld van zien.
Maar bij een kwalitatief hoogwaardig Maatwerk Keuken van Hebaform is een nismaat van 72 cm, voor een diepvries, geen enkel probleem, alles kan aangepast worden.
Dat kan je niet zeggen bij de massaproduktie van Systemat en Next, die maken Robotkeukens en leveren geen Maatwerk.

Gesloten