LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tristar keuken

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Eiko

Tristar keuken

Ongelezen bericht door Eiko »

hallo,

wat is de kwaliteit van tristar keukens?
verder vraag ik me af wat nou het beste is: folie, kunsstof (acryl) of gelakt in combinatie met hoogglans wit of zwart.

kan ik beter misschien naar een ander merk keuken kijken in dezelfde prijsklasse? (welke prijsklasse moet ik tristar plaatsen eigenlijk).

bedankt alvast,

Eiko

zelfstandigste

Re: Tristar keuken

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Tristar is een Nederlands fabrikaat keuken, met veel maatwerkmogelijkheden, goed product en netjes geprijsd.

Als u voor hoogglans gaat, lak, hpl of acryl folie is te doen maar blijft op de lange duur het minst betrouwbaar.

Eiko

bedankt!

dat acryl leek gewoon hard kunstof laag wat erovergeen hing en dan met sierlijsten aan de zijkanten van de deuren.

folie was gewoon strak omheen getrokken en leek op lak.

wat mij beviel van kunststof was dat het mooier glanzde en strakker uitzag met scherpe randen. wat me tegenstond was dat er misschien vuil kan komen tussen de sierlijsten en frontjes?
verder weet ik op langer termijn niet wat acryl doet? dat is toch geen HPL?

zelfstandigste

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Acryl is door en door in kleur en wordt na verloop van tijd enkel maar harder (wel een "onderhoudsmiddel" bij de keuken bestellen).

Voordeel van Acryl is ook dat lichte! krassen met een politoer (autowax) te verwijderen zijn.

Eiko

het is dus eigenlijk beter dan gelakt ?

tenzij je natuurlijk motiefjes wilt, maar ik wil een strakke keuken.

rayke

Ongelezen bericht door rayke »

het is niet beter dan lak, het is anders dan lak.
Met acryl kan je geen afgeronde deuren hebben of inderdaad een motiefje. Bij gebruik van acryl kan de deur strakker (scherper) zijn.

Gesloten