LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tuijps keukens

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
willma

tuijps keukens

Ongelezen bericht door willma »

hallo allemaal,
Laatst gewijzigd door willma op 10 mei 2006 11:43, 2 keer totaal gewijzigd.

loesjes

Re: tuijps keukens

Ongelezen bericht door loesjes »

Wilma ten eerste wil ik even zeggen dat het sneu is dat je keuken ervaring zo triest is verlopen, maar ik wil ook even een paar kant tekeningen bij je verhaal zetten.

Het is vrij normaal dat als je een nieuw produkt koopt dat dit ook afgeleverd moet worden en eventueel ook geplaatst en dat dit vrije dagen in beslag neemt. dus eerlijk gezegt vind ik niet dat je daarover moet piepen.
door foutieve leveringen kost het je dus 2 dagen, die andere 3dagen vind ik vrij normaal, of je had het zelf anders moeten regelen
bijvoorbeeld aflevering van de keuken op zaterdag of avonduren
en zorgen dat er iemand aanwezig is bij het monteren van je keuken die niet toevallig werkt die dag.
en dat de monteur langer bezig is als 1 dag is toch ook niet heel erg abnormaal. ik vraag me af wat je nu wilt, je wil wel een nieuwe keuken maar het mag je absoluut geen vrije dagen kosten

nee sorrie wilma als je wil klagen kom dan met echte dingen maar die vrije dagen vind ik spijkers op laag water zoeken. die overige klachten, ja das knap lullig, maar bewijst toch maar eens en te meer, dat goedkoop duurkoop kan worden.

willma

geen keuken gezeur meer

IK WACHT WEL
Laatst gewijzigd door willma op 10 mei 2006 11:47, 3 keer totaal gewijzigd.

willma

het enige wat ik nog kwijt wil......
is dat het me zo tegen valt , vooral de reacties dat ik zou zeuren enzo , ik heb alles verwijdert, maar :

IK BEN EEN CONSUMENT, en heb geen ervaring in de keuken branche
Laatst gewijzigd door willma op 10 mei 2006 11:38, 1 keer totaal gewijzigd.

willma

ik heb geen zin meer in keuken gezeur.........
..........
kan niet alles verwijderen,
Laatst gewijzigd door willma op 10 mei 2006 11:53, 3 keer totaal gewijzigd.

keukenvakman

Ongelezen bericht door keukenvakman »

Wat wil je nu bereiken Willma? Tuijps afbranden tot op het bot?

Gezien je eerste topic ben ik ook met je eens dat dit niet de schoonheidsprijs verdient maar geef ze toch nog even de tijd om e.e.a. op te lossen.

Deuren die nabesteld worden hebben soms een lange levertijd (afhankelijk van het model).

Ik begrijp dat je ontevreden bent maar dat moet je in de eerste plaats vertellen aan de firma Tuijps! als je er met hen niet meer uitkomt is openbaar afbranden misschien een oplossing. Of het elegant is is een tweede.....

Het is mij ook wel eens overkomen met een keuken dat alles verkeerd lijkt te gaan (wet van Murphy). Dit is vervelend voor de klant en voor mij. We hebben er immers allebei belang bij dat de keuken in één keer afgemonteerd wordt (de keuken wordt bij mij betaald bij oplevering).

Tip: breng een bezoek aan Tuijps en overleg op welke datum de keuken afgewerkt gaat worden. Terechte klachten zal men ook bij Tuijps op willen lossen maar ook zij zijn afhankelijk van een fabrikant.

willma

beste keuken vakman ik heb alleen verteld wat er gebeurt is,
ik dacht dat dit forum voor en door consumenten was.

de reacties die ik krijg komen van keuken-bedrijven

laat maar

keukenvakman

Ongelezen bericht door keukenvakman »

'k Heb alleen proberen uit te leggen dat e.e.a. mis kan gaan en je het verhaal aan de leverancier van de keuken moet vertellen.
Dáár ligt de oplossing voor jouw probleem en de kritiek is opbouwend bedoeld.
Ik vindt het jammer dat de keukenmarkt een niet al te beste naam heeft bij de consument en om dit te verbeteren wil ik graag mijn steentje bijdragen, óók als leverancier van keukens etc.

Gesloten