LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tulp actie? niet echt!

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
sofietjuh

Tulp actie? niet echt!

Ongelezen bericht door sofietjuh »

Een tijdje geleden stond er in de krant een gigantische advertentie van Tulp keukens met als actie stuur een foto in van je oude keuken en win een nieuwe keuken. Aangezien mijn keuken wel een nieuwe look kan gebruiken stuur ik mijn foto van de keuken in met de nodige gegevens. Niet veel later word ik al gebeld door Tulp of ik op zoek was naar een andere keuken en of ze informatie mochten toe sturen enz. Nou dat mochten ze dan wel, als ik die nieuwe keuken zou winnen dan moest ik toch weten welke keuken ik wilde. Die zelfde week nog het boek in huis en weer niet veel later een telefoontje van of ik de boek had ontvangen en of ik wat had gevonden dan kon ik misschien eens naar het dichtsbijzijnde Tulp filiaal gaan en vrijblijvend?! een offertte aanvragen. Huh? mij ging het om de gratis keuken, niets vrijblijvend een offerte! Maar op een regenachtige zaterdag toch maar naar het Tulp filiaal in Goes gereden, niet dat dat het dichtsbijzijnde was maar omdat we daar in de buurt moesten zijn voor een familie bezoekje. We zagen daar wel een mooie keuken en de verkoopster daar hield ons aan de praat over van alles, ze was trouwes vrij familiair. We wilden wel een vrijblijvende offerte en tijdens die offerte en een kopje koffie liet ik me ontvallen van de gratis keuken van Tulp, zij moest daar om lachen en vertelde me (ik mocht het niet tegen iemand zeggen het bleef wel onder ons he) dat dat er niet in zat, het was een gigantsche reclame stunt om mensen naar de winkel te krijgen. En het werkte toch, kijk maar naar jullie zei ze nog. Naief als we op dat moment waren toch nog gekeken wat we als keuken zouden willen enz. We moesten dan wel een week of 2 later terug komen voor de officele offerte, die zou ze dan helemaal tot in de puntjes uit gewerkt hebben. We zijn niet meer terug gegaan ( wel netjes afgebeld) omdat we dezelde week weer een telefoniste van Tulp aan de lijn kregen met allemaal vragen tot op het opdringerige af. Ik hoef zeker geen keuken meer van Tulp, zelfs niet 1 die gratis is.
Laatst gewijzigd door sofietjuh op 28 jul 2010 14:01, 2 keer totaal gewijzigd.

PKRussel

Re: Tulp actie? niet echt!

Ongelezen bericht door PKRussel »

LOL.
M'n vrouw heeft ons ook opgegeven. Volgens mij is ze niet gebeld.

Gesloten