Wij hebben in Oktober 2007 een TULPkeuken laten plaatsen die volgens ons nog steeds niet compleet is. We hebben meerdere keren gebeld met de verkoper. Ik heb in februari ook een mail naar TULP Rijssen toegestuurd, waarop ze nog zouden reageren. Helaas is dat nog niet gebeurd.
Het gaat om een smetplint van 10 cm hoog en ruim 2 meter lang, die niet op de tekening stond. Het is ook dom van ons dat we de tekening niet goed gecontroleerd hadden, maar door de drukte tijdens onze verbouwing is ons dat ontgaan. Maar volgens ons zat de smetplint wel bij de prijs in , want bij de koop van de keuken is duidelijk door de verkoper aangegeven dat bij een hoekkeuken aan beide kanten dan smetplint hoort. We hebben wel in december een offerte gehad om 509 euro voor de smetplint te betalen. Toen hebben we gebeld met de verkoper dat we dat niet van plan waren. Mijn man is nog bij TULP Rijssen geweest en heeft daar met de verkoper een gesprek gehad. Waarbij hem beloofd is dat we bericht zouden krijgen.We weten dat het dom was dat we de tekening niet goed gecontroleerd hadden.Maar ze doen er niks aan om het tot een goed eind te brengen.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tulpkeuken
Re: tulpkeuken
8 tientjes mogen ze daar voor vragen
En uiteraard bent u als klant niet dom, dit is een foutje van de verkoper geweest
En uiteraard bent u als klant niet dom, dit is een foutje van de verkoper geweest
Re: tulpkeuken
Bedankt voor je reactie.
Ik was vergeten te vermelden dat het om een granieten smetplint gaat.
Ik was vergeten te vermelden dat het om een granieten smetplint gaat.