| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vergelijk
-
zelfstandigste
Re: Vergelijk
zonder twijfel BAX......(werk met beide merken )
Laatst gewijzigd door zelfstandigste op 24 jan 2009 06:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Zonder twijfel SieMatic
gewoon een keuken kopen die je mooi vindt bij een zaak waar je je prettig voelt. niet te ingewikkeld doen.
de ene gaat misschien wat langer mee dan de andere, swah.. lekker koken kan in elke keuken.
de ene gaat misschien wat langer mee dan de andere, swah.. lekker koken kan in elke keuken.
Volgens mij is Bax goed met maatwerkaanpassingen en is Siematic goed in marketing. Kwalitatief zou ik voor Bax kiezen, dus als je een zelfde soort keuken voor een zelfde prijs zou kunnen krijen, zou ik Bax nemen.
Bax en maatvoering klopt, kan Siematic nog wat van leren, dank Kweenie.
Zal de vraagstelling iets scherper stellen:
"Is Siematic duurder of minder duur dan Bax en welke van de twee staat kwalitatief hoger aangeschreven?"
Ik wil een probleemloze keuken voor langer dan tot aan het eind van de garantieperiode, Remster. Daar heeft een gezelige keukenzaak niets mee te maken!
Zelfstandigste, je werkt met beide merken, kun je aangeven waarom Bax je voorkeur heeft en hoe de prijzen tussen beide merken zich verhouden in een zelfde opstelling?{dwz wie is het duurst?}
Pfffff, werk je alleen met Siematic of kun je ook inhoudelijk ingaan op een vergelijk?
Zal de vraagstelling iets scherper stellen:
"Is Siematic duurder of minder duur dan Bax en welke van de twee staat kwalitatief hoger aangeschreven?"
Ik wil een probleemloze keuken voor langer dan tot aan het eind van de garantieperiode, Remster. Daar heeft een gezelige keukenzaak niets mee te maken!
Zelfstandigste, je werkt met beide merken, kun je aangeven waarom Bax je voorkeur heeft en hoe de prijzen tussen beide merken zich verhouden in een zelfde opstelling?{dwz wie is het duurst?}
Pfffff, werk je alleen met Siematic of kun je ook inhoudelijk ingaan op een vergelijk?
Dat zal niet meevallen voor 'mkun je ook inhoudelijk ingaan
Ik durf niet te zeggen of Bax of Siematic duurder is. Heb je beide merken in één winkel gezien, of niet? Anders zou je ze makkelijk kunnen vergelijken.
Bij mijn speurtocht naar een nieuwe keuken viel mij de kwaliteit van Siematic nogal tegen. Ik zou zelf dus niet gauw voor Siematic kiezen. Bax was een van de merken die ik wel graag zou kiezen. Voor mij zou de keuze dus niet moeilijk zijn.
Bij mijn speurtocht naar een nieuwe keuken viel mij de kwaliteit van Siematic nogal tegen. Ik zou zelf dus niet gauw voor Siematic kiezen. Bax was een van de merken die ik wel graag zou kiezen. Voor mij zou de keuze dus niet moeilijk zijn.
-
zelfstandigste
Zoals ik al meermaals gezegd heb: "Duur" is "als je teveel betaald voor wat je krijgt" nu is dit bij SieMatic al gauw zo..Zelfstandigste, je werkt met beide merken, kun je aangeven waarom Bax je voorkeur heeft en hoe de prijzen tussen beide merken zich verhouden in een zelfde opstelling?{dwz wie is het duurst?}
Bax heeft bij mij de voorkeur omdat ze met 100% betrouwbare materialen en mensen werken en iedere keuken van Bax per kommissie gemaakt wordt en zij erg innovatief zijn. Ook alle houtsoorten kunnen leveren en iedere technisch mogelijke kast kunnen maken. We vergelijken hier twee totaal verschillende merken welke zich verschillend profileren in de markt en ik wil zeker niet beweren dat SieMatic slecht is, integendeel.
-
(G)e(W)e(TE)n
He, Zelfstandige.....dit noemen ze pikken....ook in Belgie...."Duur" is "als je teveel betaald voor wat je krijgt"
-
zelfstandigste
In België is pikken; "prikkelen, steken".