LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verschil merken Hacker systematic

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
keukprins

Verschil merken Hacker systematic

Ongelezen bericht door keukprins »

Hallo,

Wij zijn aan het kijken voor keukens en mijn vraag is, wat is het verschil tussen een Hacker keuken en een systematic? (kwalitatief)

Erg verwarrend, want op de Hacker site praten ze ook over Systemat. (namen van keukens lijken op elkaar, als leek denk je daar in eerste instantie niet over na) Je kijkt immers eerst naar de uitstralling en de prijs, maar goed de rest is ook erg belangrijk.

Wij kregen te horen dat dit hetzelfde is, maar dat er verschillende prijsklasses zijn. prijsklasse 1 kuntstof, prijsklasse twee..... en prijsklasse drie is MDF met een 5 x gespoten laklaag.

Kan iemand mij helpen met mijn vraag?

Alvast bedankt

Sjoerd15

Re: Verschil merken Hacker systematic

Ongelezen bericht door Sjoerd15 »

häcker SYSTEMAT of SIEMATIC.
en wat is nu precies je vraag? het verschil tussen een häcker en een systemat? zoja, dan ligt het eraan of het om een häcker classic of een activ gaat...
eigenlijk snap ik u niet helemaal :roll:

keukprins

Ongelezen bericht door keukprins »

Hallo,

Voor ons ook erg onduidelijk. Gezien je reactie en door te kijken op een site van Hacker, is er al wat meer duidelijkheid. het ligt aan welk type je neemt.

Maar ik heb ze ook horen praten over een systematic? is hier wel een duidelijk verschil tussen de keukens? (een verschil tussen Systematic en hacker systemat?)

Verder vraag ik me af wat hacker Prijsklasse 3 precies is. We "hebben gekozen" voor mat lak. waar wordt deze lak op gespoten???? Prijsklasse 1 zo lieten ze ons weten was kunststof.

Veel vragen, misschien onduidelijk maar als je niet werkzaam bent binnen deze branche, kan het allemaal erg onduidelijk zijn.

informatievreter

Ongelezen bericht door informatievreter »

Kijk eens bij een ander topic. Namelijk "Ballerina of systematic greeploze keuken".

Sjoerd15

Ongelezen bericht door Sjoerd15 »

het is ook geen aanval, maar als je gedegen advies wilt, zal er duidelijkheid moeten zijn...
systematic bestaat dus niet, voor de duidelijkheid (zie de hierboven genoemde thread). dus heb je de keuze tussen een systemat of een siematic.
Ik ben geen systematkenner, dus technische informatie zal ik je niet geven, maar navenant het prijsverschl bestaat er ook een kwaliteitsverschil. Mijns inziens is dit verschil vooral duidelijk in de details, en niet zozeer in de levensduur of de afwerking.
Onder prijsklasse 3 kunnen meerdere fronten vallen, met verschillende afwerkingen. Bij mijn beste weten is prijsgroep 3 bij systemat kunststof met een bewerking (kadermodel o.i.d.), maar zoals vermeld, ben geen kenner. prijsklasse 1 is idd kunststof met abs kanten.

Gesloten