wie weet hoe de regelgeving in elkaar zit,wat betreft het vernieuwen van een keukenblok?
ik woon nu al 35 jaar in een huurwoning en toen ik de woning betrok was de keuken al rond de 15 jaar oud dus het keukenblok is nu rond de 5o jaar oud.
wat zijn mijn rechten,en wat kan ik eisen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vervangen keuken.
Re: vervangen keuken.
functioneert de keuken nog?otto107 schreef:wie weet hoe de regelgeving in elkaar zit,wat betreft het vernieuwen van een keukenblok?
ik woon nu al 35 jaar in een huurwoning en toen ik de woning betrok was de keuken al rond de 15 jaar oud dus het keukenblok is nu rond de 5o jaar oud.
-
U kunt eisen dat u een bruikbare keuken heeft. Dus zolang deze nog werkt mag u het blijven gebruiken. Het woordje 'eisen' is sowieso al een verkeerde keuzen. En het recht dat u heeft, heeft u al, het aanrecht (sorry, te makkelijk gewoon).otto107 schreef:wie weet hoe de regelgeving in elkaar zit,wat betreft het vernieuwen van een keukenblok?
Je hebt recht op een functionele en veilige keuken. Het maakt daarbij niet uit of de keuken 10 of 100 jaar oud is.
De kwaliteit en de bewoners bepalen de levensduur.
Hangjongeren, kinderen dus die aan deurtje hanger vernielen elke keuken, dus hoe zijn jou kleine kinderen?
Verder was er 50 jaren terug vaak multiplex, onverwoestbaar en krijg je straks spaanplaat, en die is er in harde en matige voordelige persingen!
Soms is oude beter en werkblad en spoelbak soms voldoende.
Vraag eerst wat je krijgt en wat het eventueel extra gaat kosten, daarom worden soms de keukens geweigerd, doe het er maar in als ik weg ga!
Hangjongeren, kinderen dus die aan deurtje hanger vernielen elke keuken, dus hoe zijn jou kleine kinderen?
Verder was er 50 jaren terug vaak multiplex, onverwoestbaar en krijg je straks spaanplaat, en die is er in harde en matige voordelige persingen!
Soms is oude beter en werkblad en spoelbak soms voldoende.
Vraag eerst wat je krijgt en wat het eventueel extra gaat kosten, daarom worden soms de keukens geweigerd, doe het er maar in als ik weg ga!
Hoezo eisen?. De keuken is goed bruikbaar of niet. Ken keuken uit 1972 die ik zelf geleverd heb. Tuurlijk, niet meer de meest moderne maar zeker niet noodzakelijk aan vervanging toe.
Ik zou zeggen, vraag het eens. In plaats van te eisen. Vragen staat vrij.
Leg je vraag gewoon bij de wbv neer, niet geschoten is altijd mis.
Leg je vraag gewoon bij de wbv neer, niet geschoten is altijd mis.