| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vraagje Schmidt keukens
Vraagje Schmidt keukens
In onze zoektocht naar een keuken hebben we een keuken van Schmidt gezien die we heel mooi vinden en die ook goed bij ons huis past. Hier op het forum heb ik al wat verhalen over/ervaringen met Schmidt gelezen. Er is een ding wat ik me afvraag: als ik het goed begrepen heb, heeft Schmidt de kleur die wij graag willen niet in het assortiment. De verkoper zei dat we de keuken eventueel kunnen laten overspuiten. Hoe duur zou dat ongeveer zijn?
-
Blauw Dopje
Re: Vraagje Schmidt keukens
Wat voor kleur zoek je dan en waarom kijk je niet ergens anders of men die kleur wel heeft.
Wat voor materiaal zijn de frontjes?
Wat voor materiaal zijn de frontjes?
Wij hebben begrepen in het oriënterende gesprek dat de keuken van onze keuze in twaalf kleuren leverbaar is (ik las trouwens ergens iets over dertig kleuren...). We vinden het model prachtig, maar de beschikbare kleuren wat minder. Omdat we het model zo mooi vinden, gaan we waarschijnlijk niet meer ergens anders kijken. De frontjes zijn van eikenhout.
Gaat het hier om de Maryville?
En om wat voor een kleur gaat het hier. Met Schmidt heb je een zeer goed merk in huis, voor relatief weinig geld. Vooral de massieve fronten zijn zeer betaalbaar. Succes
En om wat voor een kleur gaat het hier. Met Schmidt heb je een zeer goed merk in huis, voor relatief weinig geld. Vooral de massieve fronten zijn zeer betaalbaar. Succes
Hoi Adviseur,
Het gaat inderdaad om de Maryville, wij vinden dat een prachtige keuken. We vragen ons wel af of hij met die 'lambrezering' niet wat te massief wordt in onze kleine keuken, daar moeten we nog maar even over nadenken. Heb je een idee wat overspuiten zou kosten? Dank, Tinalina
Het gaat inderdaad om de Maryville, wij vinden dat een prachtige keuken. We vragen ons wel af of hij met die 'lambrezering' niet wat te massief wordt in onze kleine keuken, daar moeten we nog maar even over nadenken. Heb je een idee wat overspuiten zou kosten? Dank, Tinalina
Hoi Tinalina,
Als je gebruikt maakt van lambrisering, maakt het de keuken wel kleiner. Het zou eeuwig zonde zijn om zo'n prachtkeuken over te laten spuiten. Om welke kleur gaat het? Maar met een Schmidt keuken, haal je wel kwaliteit in huis. 19mm korpus en de zichtzijdes (in kleur) zijn erg voordelig geprijst. Gaat het om een grote keuken? Waar ben je geweest?
Nogmaals succes.
Als je gebruikt maakt van lambrisering, maakt het de keuken wel kleiner. Het zou eeuwig zonde zijn om zo'n prachtkeuken over te laten spuiten. Om welke kleur gaat het? Maar met een Schmidt keuken, haal je wel kwaliteit in huis. 19mm korpus en de zichtzijdes (in kleur) zijn erg voordelig geprijst. Gaat het om een grote keuken? Waar ben je geweest?
Nogmaals succes.