| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] waar kan ik terecht
waar kan ik terecht
-
zelfstandigste
Re: waar kan ik terecht
Welke regio?
in oosten des lands omgeving arnhem woon ik
Ga eens kijken in Hardenberg , bij Erwin Waterink keukens. Hebben ze mooie keukens en een goede prijs kwaliteit verhouding.
-
(G)e(W)e(TE)n
Waarschijnlijk ligt dat aan de wensen.....mag het ietsje minder zijn!
GWTE
GWTE
-
zelfstandigste
Beste Jalietje, stuur maar een mailtje, ik zet geen adressen meer op het forum.
Beste Jalietje, stuur maar een mailtje, ik zet geen adressen meer op het forum.
Sorry misschien ben ik blond maar hoe doe ik dat dan. ik zie niet hoe ik rechtstreeks kan reageren.
Sorry misschien ben ik blond maar hoe doe ik dat dan. ik zie niet hoe ik rechtstreeks kan reageren.
Beste GWTE
wat bedoel je met mag het iets minder zijn. de kwaliteit van de keuken?
wat bedoel je met mag het iets minder zijn. de kwaliteit van de keuken?
Voor dat bedrag kun je best een fraaie keuken kopen, ook in de betere kwaliteit.
" Voor dat bedrag kun je best een fraaie keuken kopen, ook in de betere kwaliteit."
nou ik heb het gevoel dat dat dus niet zo is en weet dus ook niet meer waar ik moet gaan kijken. ik kwam bij Mandemakers en ik heb aangegeven dat dat mijn budget was en dan presteren ze het nog om met een keuken aan te komen voor 39.000,00. ze zakten naar 30.000,00 maar dat is nog steeds teveel. heb geen offerte gekregen alleen een tekening dus waar het in zit ....geen idee.
Je moet ook naar een keukenspeciaalzaak gaan.ik kwam bij Mandemakers
Niet naar iemand die eerst de prijs heeeeeel hoog maakt en dan probeert met kortingen over de streep te trekken. Kies voor iemand die je overtuigt van kwaliteit en een goed ontwerp.
Ga eens kijken bij WEBA in Driebergen... niet zo ver van Arnhem.
doe ik , ken hun niet maar ik neem je suggestie graag ter harte
Ik kan je 2 prettige en goede namen uit Gronau geven: Gerwens en Stall. 2 segmenten en beide de moeite waard om te kijken. Prettige zaken.
Hallo Jalietje,
Ik zou in ieder geval voor een dergelijk bedrag niet in zee gaan bij een keukenzaak waarbij je moet aanbetalen of 100% een paar dagen voor levering moete betalen.
Dit is bij alle mandemakers zaken .
Zelf een keuken van een dergelijk bedrag gekocht bij Middelkoop in Culemborg.
Hier krijg je gewoon een factuur na montage die je binnen 15 dagen moete betalen.
Dit geeft vertrouwen !
Alas ze jou niet vertrouwen dat je betaald---.> waarom zal je hun dan wel veryrouwen als je vooruit betaald.....
Succes !!
Ik zou in ieder geval voor een dergelijk bedrag niet in zee gaan bij een keukenzaak waarbij je moet aanbetalen of 100% een paar dagen voor levering moete betalen.
Dit is bij alle mandemakers zaken .
Zelf een keuken van een dergelijk bedrag gekocht bij Middelkoop in Culemborg.
Hier krijg je gewoon een factuur na montage die je binnen 15 dagen moete betalen.
Dit geeft vertrouwen !
Alas ze jou niet vertrouwen dat je betaald---.> waarom zal je hun dan wel veryrouwen als je vooruit betaald.....
Succes !!
Kuche Aktiv in Nordhorn !!! en vragen naar A.Hemme.[/u][/i][/b]