LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] waar keuken kopen regio Utrecht?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
MJ_

waar keuken kopen regio Utrecht?

Ongelezen bericht door MJ_ »

Ik zie door de bomen het bos niet meer.... Veel grote keukenboeren te zien, maar wil ook graag eens binnen lopen bij wat kleinere bedrijven. Maar ik woon nog niet lang in de regio Utrecht dus weet ze nog niet goed te vinden.

Wie kan mij een goede, kleinere keukenzaak in de regio Utrecht aanbevelen??

nick_73

Re: waar keuken kopen regio Utrecht?

Ongelezen bericht door nick_73 »

MJ,

Ik heb 2 jaar geleden een keuken gekocht bij De Boo keukenstudio aan de Briljantlaan 5 in Utrecht. Wij hebben daar een prachtige keuken van NEXT125 van Schueller gekocht.
We zijn daar goed geholpen, ze namen de tijd voor ons en hadden geen agressieve verkooppraatjes gewoon heel prettig geholpen.
Voordat wij bij de Boo belandde zijn wij bij die grote keukenboeren langs geweest zoals de keukenconcurrent enzo, veel te agressieve verkopers. Daar houden wij helemaal niet van.
Het is de moeite waard om eens bij de Boo te gaan kijken.

Succes verder.

APM

Ongelezen bericht door APM »

Vorig jaar kocht mijn moeder een appartementje in de regio Den Bosch.
Er moest nodig een nieuwe keuken in en ik zou dat voor haar regelen.
Ik ken natuurlijk niet haar smaak en vroeg of zij (met een broer van mij) in de buurt wilde gaan kijken wat ze mooi vond.

Zij ging in Waalwijk kijken, daar in het centrum van keukenland.
Zij moest een deurtje kiezen en een greep en het blad.
Nadat zij dat gedaan had ben ik met mijn tekening naar deze winkel gegaan voor de offerte.
Omdat ik vertelde dat ik niet kon tekenen zonder mijn moeder en dat ik twee offertes wilde hebben, hebben ze voor mij een richtprijs afgegeven van ca. 25.000 euro.
En ik kreeg van hun een laagste prijsgarantie: zij zouden altijd onder de prijs van de concurrent aanbieden.

Ik naar de keukenboer in ons dorp (Noord Holland) Daar hetzelfde verhaal verteld van mijn oude moeder en van de laagste prijsgarantie. Ik wilde enkel een prijs.

Na de hele keuken uitgewerkt te hebben boden ze deze aan voor 25.000 euro.

Ik bedankte voor de moeite en vroeg of ik de offerte op papier mee kon nemen.
Dat ging dus niet, want ze wilden dat ik meteen zou tekenen.
Tja, dat was dus niet de bedoeling omdat mijn moeder moest beslissen én ik had laagste prijsgarantie.

De verkoper heeft daarna nog een tijdje zitten rekenen en ging een keer met de baas praten over de prijs, die inmiddels was gezakt naar 15.000 euro.

Ik wilde enkel de offerte meenemen en geen handtekening zetten. Toen vroeg de verkoper wanneer ik wél mocht beslissen, nou dat was bij een prijs van 10.000 euro.
Hij is nog eens met zijn baas gaan praten en die ging overstag. Ik kocht in Noord Holland een keuken die in Den Bosch geplaatst werd.

Ik moest nog de concurrent afbellen. Deze was erg stil en was blij dat ik al getekend had, daar kon ik de keuken niet voor 10.000 euro krijgen.

De keuken is geleverd en geplaatst, netjes volgens afspraak en helemaal naar mijn moeders zin.

Prik je niet vast op je regio: die fabriek staat in Tjechië en de monteurs wonen door heel Nederland. De kwaliteit is overal vergelijkbaar, je moet alleen stevig onderhandelen.

Je kunt ook iemand vragen die dat geld er voor jou af wil praten: Zo kan je ook veel geld verdienen.

MJ_

Ongelezen bericht door MJ_ »

@nick_73: Bedankt voor je reactie, zeker een adres om te onthouden voor ons! De beste reclame is nog altijd die van tevreden kopers!

@APM: Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik heb sowieso nog nooit eerder een keuken gekocht dus ik weet zelf nog geen goede adressen. En als ik dan toch ga informeren leek het mij handig om hier in de buurt te beginnen. Maar als iemand een hele fijne winkel weet wil ik daar ook best iets verder voor rijden. Dat laten onderhandelen is wel een idee, het is niet mijn sterkste punt. Ik heb er dan ook echt een hekel aan want je gaat altijd naar huis met het idee "heb ik wel alles eruit gehaald?".

VanGrinsven

Ongelezen bericht door VanGrinsven »

Hallo,

Net als Nick_73 hebben mijn vrouw en ik uiteindelijk ook een keuken gekocht bij de Boo keukenstudio in Utrecht. Ik kan helemaal beamen wat deze meneer reeds gezegd heeft. Hele vriendelijke man, de heer van Dijk geloof ik. Zeer goede en mooie keukens gezien. Wij zelf hebben gekozen voor een Next 125 model, zeer tevreden. Succes allemaal en tot ziens.

Van Grinsven

*.*

Ongelezen bericht door *.* »

Kijk eens bij Weba design in Driebergen of keukenexpo in Nieuwegein.

Gesloten