LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat is dit nu?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
forumlezer

Wat is dit nu?

Ongelezen bericht door forumlezer »

Kan iemand mij vertellen wat de waarde van dit forum voor een consument is?

Het lijkt meer op een soort klaagbox voor oud medewerkers van Mandemakers die op deze manier proberen hun gram te halen of andere keukenhandelaren die op een goedkope manier reclame proberen te maken voor hun winkel door zichzelf de hemel in te prijzen of anderen af te breken. De objectiviteit is ver te zoeken en dus ook de waarde van dit forum.

S.v.p. alleen reacties van consumenten en niet van oud werknemers van Mandemakers of keukenverkopers! Ben benieuwd hoeveel er die zijn.

forumlezer

Re: Wat is dit nu?

Ongelezen bericht door forumlezer »

De eerste reactie van een oud werknemer van Mandemakers of keukenverkoper is binnen!

Tot op heden nog geen consument gehoord!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Je denkt toch zeker niet dat ik een (ex)keukenverkoper ben, he? Da's echt een belediging, meneertje de forumlezer!

En als ik het al zou zijn, dan ik mijn eigen bedrijf!!

16again

Ongelezen bericht door 16again »

Door het grote aantal aanwezige keukenverkopers en verhulde reclame maakt dit forum niet duidelijk in welke winkel je (niet?) moet wezen.

Door dit forum kan de consument wel leren van de fouten van andere consumenten waardoor mogelijk ellende voorkomen wordt.
Ook staat er volop achtergrondinfo op dit forum
-agressieve verkoop voorbeelden
-prijsopbouw toegelicht
-rol branchevereniging CBW

Gast

en dat allemaal ng effen in de baas z,n tijd

Plien

Ongelezen bericht door Plien »

Gouwe tip van Plien!!

Ga naar "zoeken", tik b.v een keukenmerk in onder trefwoord en een hoop info wat je dan krijgt!
En als je dan een goeie informant treft zoek je op deze naam verder.
Ze ben ik een hoop te weten gekomen zonder het hele forum door te hoeven spitten.

Succes en niet schelden.

Gast

Slotje op forumlezer met zijn/haar taalgebruik!

Een consument.

gastronoom

Ongelezen bericht door gastronoom »

Ben met je eens dat er teveel naar de concurrent (meestal DMG) wordt geschopt door mensen uit de keukenbranche maar dezelfde mensen hebben toch ook geregeld een goede bijdrage.
Zij kunnen antwoorden geven op vragen die consumenten onderling hoogstwaarschijnlijk niet kunnen beantwoorden.

Daarbij is dit forum ook niet zinvol als er (ongenuanceerde) kritiek wordt geleverd op een keukenzaak. Veel verkopers of anderen uit de keukenbranche vormen daar dan een tegenwicht voor.

Dus als iedereen nou eens probeert een ander in zijn waarde te laten en niet meteen agressief reageert als een ander een afwijkende mening heeft dan heeft dit forum heel veel nut.
Helemaal als je eens probeert je in het standpunt van een ander te verdiepen en een probleem eens van een andere kant te bekijken.

Veel succes met het filteren van de informatie.

Gesloten