LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] We zien door vele keukenzaken de keukens niet meer.....

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
kruijer

We zien door vele keukenzaken de keukens niet meer.....

Ongelezen bericht door kruijer »

Wie kan ons een betrouwbare tip geven over een goede betrouwbare keukenzaak. In Gelderland EN nog het liefst in Duitsland. De behandeling hier in Nederland (uitzondering daar gelaten) vinden we niet erg klant vriendelijk, en we hebben nu ongeveer 10 zaken gehad en 10 zeer uiteenlopende offertes gezien (die je nooit mag meenemen...). Dus graag jullie tips.
groetjes Sebe en Klazina.

Gast

Re: We zien door vele keukenzaken de keukens niet meer.....

Ongelezen bericht door Gast »

gebruik de zoekfunctie

mar53

Ongelezen bericht door mar53 »

Lees is Keuken gekocht in Nordholm, reactie 8 maart, onderwerp veels te lange reactie.

Vraag nog 80 offertes aan. mag ook 150.
SUCCES. jij wil echt geen nieuwe keuken.
Anders: Jij koopt nooit een mooie , heeeeele mooie keuken.
Dat red je namelijk niet, Al ben je nu 9 jaar oud.

Kzin

Ongelezen bericht door Kzin »

10 offertes en nog steeds op zoek naar meer. Jullie hebben wel heel veel geduld en tijd. de meeste mensen die ik ken hebben er na 3 tot 4 winkel al schoon genoeg van....

mar53

Ongelezen bericht door mar53 »

Uiteraard ben ik het met je eens Kzin

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Er zijn veel keukenzaken in Gelderland en Duitsland. Wat ik me afvraag is wat deze 10 keukenzaken gedaan hebben dat je daar nog niet gekocht hebben. Of vertrouwen jullie die 10 keukenzaken niet?

Waar ben je allemaal geweest?

KS

Rob H

Ongelezen bericht door Rob H »

Wie kan ons een betrouwbare tip geven over een goede betrouwbare keukenzaak. In Gelderland EN nog het liefst in Duitsland. De behandeling hier in Nederland (uitzondering daar gelaten) vinden we niet erg klant vriendelijk, en we hebben nu ongeveer 10 zaken gehad en 10 zeer uiteenlopende offertes gezien (die je nooit mag meenemen...). Dus graag jullie tips.
groetjes Sebe en Klazina.
Bij geen van de 10 keukenzaken mocht je de offerte meenemen? Ik vraag me af, kreeg je helemaal niks mee?

Gesloten