LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wooning keukens

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
elze

wooning keukens

Ongelezen bericht door elze »

Afgelopen week hebben we een keuken gekocht bij wooning. Ik heb nog enige twijfels over deze keukenboer, maar mijn vriend is er van overtuigd dat wooning een goed bedrijf is. Zijn er meer mensen die mijn twijfels weg kunnen nemen of het nog erger kunnen maken en waar we op moeten letten als de keuken geplaatst wordt. We hebben geen aanbetaling gedaan.

Groetjes Elze

frits klodder

Re: wooning keukens

Ongelezen bericht door frits klodder »

Super bedrijf aardige mensen en een zeer goede service afdeling. Maak je geen zorgen, ik heb er al 2 keukens gekocht. Het bedrijf bestaat ook al heel lang.

Veel plezier met je keuken!

Quinton

Ongelezen bericht door Quinton »

fantastisch bedrijf goed product, zeker pronorm keukens

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Hans Verkerk is failliet.

elze

Ongelezen bericht door elze »

mensen bedankt, ik voel me een beetje gerustgesteld

Gaste

Ongelezen bericht door Gaste »

Goede keuze!

rob k

Ongelezen bericht door rob k »

dit bedrijf is geweldig.

ook ver na de levering geven ze nog thuis als je om garantie vraagt.

echt geweldig

rob

Roel Verdriet

Ongelezen bericht door Roel Verdriet »

Nou wat een tevredenheid allemaal en dat voor een Mandemakers keuken die je ook bij keukenconcurent kan kopen voor minder,
tis maar van welke hoek je het bekijkt.

Wooning als je opgelicht wil worden voel je je de koning!

Suc6 ermee :evil:

Roel Verdriet

Ongelezen bericht door Roel Verdriet »

Geplaatst op 21 Nov 2003 15:29 door Quinton

--------------------------------------------------------------------------------

fantastisch bedrijf goed product, zeker pronorm keukens

Mooie tekst voor iemand die binnen de mandemakers groep werkt, aangezien wooning met private labels werkt en klanten dus niet op de hoogte zijn van welke merken dus in de showroom staan.

Valt op zeker niet op hoor Quinton dat je een insider bent die lekker loopt te spekken.

Good job,

Roel

P.s. zeker je provisie al ontvangen bij je vriendje Ben

Piet plezier

Ongelezen bericht door Piet plezier »

jeetje roel je doet je naam wel eer aan. Hoe weet jij nou dat het dezelfde keukens zijn? ze kunnen wel onder dezelfde moeder organisatie vallen maar jah dat doen ferrari en fiat ook....daar zie je zeker ook geen verschil in he? Je bent gewoon jaloers op Ben....beetje jammer :shock:

abok

Ongelezen bericht door abok »

:lol:

Wij hebben de afgelopen week ook een keuken gekocht bij Wooning.
Wij komen hier al jaren en hebben het volste vertrouwen in deze zaak.
Alles altijd op tijd en goed afgeleverd. Ook met badkamers en tegels
hebben wij alleen maar positieve ervaringen.
Vandaar deze laatste aankoop wederom bij Wooning

spijkerboer

Ongelezen bericht door spijkerboer »

Maaaaaa laat me toch niet lachen ik ben al 2 keer bij wooning geweest.
Je moet mij eens vertellen waarom dezelfde keuken, bij een andere keukenzaak omgeving eindhoven bijna 2x voordeliger is wie kan me dat uitleggen.
En kom aub niet aan met korpusdiepte of design elementen of beter hout soort .**** it

Ik raad iedereen ten strengste af om hier een keuken te kopen.
gr

Orakel

Ongelezen bericht door Orakel »

Mensen,

Dit zijn gewoon slimme verkopers! En weet je, de meeste mensen trappen er nog in ook. Die enkele die het door hebben of verder shoppen, so what!

Gewoon lekker doorgaan met geld verdienen. Moeten de mensen maar niet zo stom zijn. SUKKELS!

Gr.

een andere verkoper.

Elze

Ongelezen bericht door Elze »

Ik vroeg alleen positieve of negatieve berichten, dus niet meningen die het nodig vinden om elkaar af te zeuren. Ik ben blij dat er nog mensen zijn die normaal kunnen reageren. Waarom vinden jullie het nodig om elkaar af te zeuren. Reageer toch eens normaal. Zo raar is dat toch niet.

Elze

Ongelezen bericht door Elze »

Eindelijk hij is geplaatst. Maar niet in de week wat was afgesproken, maar een week later. Na een weekend met een huiskamer vol dozen en alle ongemakken erbij, werd hij afgelopen maandag geplaatst. Alles is compleet en niets is beschadigd. Het is echt super verlopen. Aardige monteurs die ook alles aangesloten hebben. Echt waar wij de keuken gekocht hebben is een super winkel.

Groetjes Elze

chanika

Ongelezen bericht door chanika »

wij hebben ook een keuken gekocht bij wooning.
ruim 14000 euro armer en een hoop ellende rijker............
onze rolls onder de keukens was na twee maanden nog minder als de helft waard,omdat alle verbindingen na twee maanden al los lieten met als gevolg scheuren in onze massief eikenhoute gelakte deuren.
maar ja de oplossing van wooning was erg goed......."dat hoort erbij meneer"......nou onze advocaat denkt daar dus even anders over!!!!!!!!
conclusie; Bij Wooning Daar Is De Klant Pas Koning.......TOT HIJ ALLES BETAALD HEEFT!!!!!!! WANT DAARNA KAN JE HET BEKIJKEN.Onze vernieuwde slogan luidt dus als volgt; Bij Wooning,daar is de klant dus echt GEEN! koning....,verzint eer ge begint!!!!

Gastel

Ongelezen bericht door Gastel »

Eind maart 2004 is mijn keuken geplaatst die ik bij Wooning te Bergschenhoek heb gekocht. Niets dan lof. :D Ben zeer tevreden met mijn Pronorm. Ik kan niet anders zeggen dan dat alles prima geregeld werd toen er een aantal kleine problemen waren. De service is goed.
Over de prijs, die kreeg ik ruim 30 % naar beneden.

Een tevreden klant. :D

Gesloten